Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Aurinkokennot.

<< < (22/534) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Taas vein mökille linnuille evästä. Komia oli ilma. Kennot latasi jo 7A. Ja akut täynnä.  8)

Yrjö:
  Kyllä tuo sähkön tuotto alkaa aikaisemmin kun lämmön tuotto. Minä vasta eilen lapioin lumen kerääjien päältä pois, joten tänään oli eka päivä kun lämpöä tuli vähäsen.
  Tosin mittareilla varustettu kolme kertaa isompi järjestelmä on tuottanut tänä vuonna 101 KW, että hiukan olen menettänyt "hämäläisyyttäni". ---( Menipä hiukan sivuraiteelle.)

Turhan Höpöttäjä:
Joo, sähkön tuotto on jo tähän aikaan vuodesta sitä luokkaa, että ei ole mihin sitä käyttäisi. Valtakunnan verkkoon kun eivät ota. Ledivaloja palaa hämäräkytkimen ohjaamana, että huusholli on nyt yölläkin asutun näköinen.  8)

migel:
No nythän siinä auringossa on jo voimaa! Noi on kyllä henoja keksintöjä nuo paneelit! Laitan ihan ehdottomasti tollaiset mökilleni kunhan ekaaks mökkikin valmistuu ;D ;D ;D

Saa fortum haistaa pitkät kuukausimaksuineen!!!! Ja talveksi mulla on kaks aggrea diesel ja bensa! Jess   tuuligeneraattoriki n kiinnostais! Sellainen kuin avomeripursissa tapaa....

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.02.2011     kello on 12:03 ---Joo, sähkön tuotto on jo tähän aikaan vuodesta sitä luokkaa, että ei ole mihin sitä käyttäisi. Valtakunnan verkkoon kun eivät ota. Ledivaloja palaa hämäräkytkimen ohjaamana, että huusholli on nyt yölläkin asutun näköinen.  8)

--- Lainaus päättyy ---

Montako kennoo ja minkä kokoisia sinulla olikaan käytössä?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View