rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Dieselin hinta nousee, miten se vaikuttaa autoiluusi dieselkulkineella ?  (Luettu 44389 kertaa)

  • Vieras
  • Tässä muutama päivä yli 2kk vanhan auton mittarilukema ;D

    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

    On auto ainakin tarpeen, ei siinä auto paljoa kerkiä jäähtymään ja kilsoja tulee kuin maaseudulla taksiin konsanaan.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    Fiiuu 2,5  vm 89   A-autovero n.400,-/vuosi      kuluttaa n.8l / 100km Thumb Thumb
    Jos mä olen oikein ymmärtäny että teillä on alkoviauto, niin olette todellisia teidentukkoja jos kasin kulutuksella meette ;D Kyllä vanha fiiu vie tuon kasin satkulle jo autojunan kyydissä, tahi si se o joku ihmevekotin.

  • Vieras
  • Jos mä olen oikein ymmärtäny että teillä on alkoviauto...

    Eikös se ollut pakettiauto tuo Fiat ?

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    Jos mä olen oikein ymmärtäny että teillä on alkoviauto, niin olette todellisia teidentukkoja jos kasin kulutuksella meette ;D Kyllä vanha fiiu vie tuon kasin satkulle jo autojunan kyydissä, tahi si se o joku ihmevekotin.

    Ukkoin nuin väitti joten en käy vastaan inttään hälle.....aikas tarkka kun menoista on..
    Ja Vtunko väliä jos 80 mennään  stana aina siitä ohi pääsee :laugh:

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    Eikös se ollut pakettiauto tuo Fiat ?

    On siitä täällä jossain ketjussa kuva....se mikään paketti ole ihan ehta a-auto :blank:  fiat ducato  hobby  vttu se oliki vm 88  no se ja sama..

  • Vieras
  • Se tummansininen Ducato oli sitten joku edellinen auto ?

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    Se tummansininen Ducato oli sitten joku edellinen auto ?
    No voi hjyvää päivää :-\  se on kyllä pösö boxer ;D Mutt rekattiin matkailumasiinaksi ko edukkaampi  sitä veroja kierrelty :laugh:

    Soorryyy ko vähä kiehuu    sulakkeet lopussa mamilta :-* :-*

    Vaihettin se pösö tähän nykyiseen hobbyyn

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:42
    • Kotkan poikii ilman siipii


    Eläkeläiselle kävisi esim. Suzuki SX4 nelivetona.
     
    Älä edes harkitse tuollaista,meillä töissä on noita monta ja varaosien saanti on todella huonoa siis vie kauan aikaa. Juuri oli vaihdelaatikko remontissa yksi ja laatikon saanti kesti 2 kk. Vertailun vuoksi dasian laatikon vaihto kesti 2 viikkoa. Lisäksi kaikista on mennyt paskaksi  jakolaatikot jakaikki alle 100 tkm. Tietysti ne on kovalla käytöllä mutta kun oli 3 sxsää yhtaikaa jakolaatikko remontissa suurinpiirtein samoilla km määrällä niin ei se hyvää kuvaa anna kestävyydestä.
    Jopa lämppärin etuvastuksen saanti kesti 3 viikkoa,eihän se toki työmaan autossa haittaa mutta kyllä ottaisi minua päähän ja kovasti jos olisi oma auto kyseessä ja mokoman vian takia autoni seisoisi korjaamon pihalla.


    Sent from my iPad using Tapatalk

  • Vieras
  • No ei sitä sivusta näe mikä se niistä kolmesta mallista on, pösö, sitikka vaikko fiiu.  ;D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    No ei sitä sivusta näe mikä se niistä kolmesta mallista on, pösö, sitikka vaikko fiiu.  ;D

    Totta  ;D  se vaan niin onneton vekotin ko vaunua perässä ylämäkeen jaksanu vetää :(
    Talvella jos halusi mokomalla liikkua nii akun kanssa sai aina tapella  uuden sellaisen siis

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:42
    • Kotkan poikii ilman siipii

    Fiiuu 2,5  vm 89   A-autovero n.400,-/vuosi      kuluttaa n.8l / 100km Thumb Thumb
    No mun fiiuu  vm 89 alkovimallilla ei noin pieneen kulutukseen päässyt kuin hyvällä myötätuulella ja rekan imussa. Kyllä kulutus oli laskimen mukaan meillä normaalisti 10-12 ltr satasella.


    Sent from my iPad using Tapatalk

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:42
    • Kotkan poikii ilman siipii
    Mutta tosiaan aiheeseen ei toi meidän kulkemiseen vaikuta lainkaan,se ajetaan mitä kesässä keretään,ei yhtään enempää,maksaa sen minkä maksaa. Mutta tähän liikenteestä poistoon en ole uskaltanut ryhtyä kesken kesäkautta kun lapset käyttävät myös kuljinta ,ettei vaan kukaan ota  ja ajele vahingossa liikenteestä poistetulla autolla,tulee kalliiksi. Jokin aika sitten katselin Suomen tulli ohjelmaa ja siinä vanhahko pariskunta ajeli autolla jota ei ollut muistettu ottaa liikenteeseen niin maksut oli yli 3000 euroo.


    Sent from my iPad using Tapatalk

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:06
    Mutta tosiaan aiheeseen ei toi meidän kulkemiseen vaikuta lainkaan,se ajetaan mitä kesässä keretään,ei yhtään enempää,maksaa sen minkä maksaa. Mutta tähän liikenteestä poistoon en ole uskaltanut ryhtyä kesken kesäkautta kun lapset käyttävät myös kuljinta ,ettei vaan kukaan ota  ja ajele vahingossa liikenteestä poistetulla autolla,tulee kalliiksi. Jokin aika sitten katselin Suomen tulli ohjelmaa ja siinä vanhahko pariskunta ajeli autolla jota ei ollut muistettu ottaa liikenteeseen niin maksut oli yli 3000 euroo.
    Tuo sekaannus on kyllä mahdollista...
    Mulla on ns. alapihan tallissa ne autot jotka ovat seisonnassa. Avaimet on omassa kaapissaan. Käyttöautot sitten toisella puolella pihaa. Eikä nämä autot ole kuin huuhaa hintaisia harrasteautoja, mutta kun on muitakin käyttäjiä, kuin minä.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:42
    • Kotkan poikii ilman siipii

    Tuo sekaannus on kyllä mahdollista...
    Mulla on ns. alapihan tallissa ne autot jotka ovat seisonnassa. Avaimet on omassa kaapissaan. Käyttöautot sitten toisella puolella pihaa. Eikä nämä autot ole kuin huuhaa hintaisia harrasteautoja, mutta kun on muitakin käyttäjiä, kuin minä.
    Me ollaan sanottu lapsille et auton voi ottaa käyttöön kyselelemättä,jos ei olla kotosalla ja auto seisoo pihalla,tosin heidän pitää varmistaa ettei kukaan muu  heistä ole varaillu autoa.


    Sent from my iPad using Tapatalk

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    No mun fiiuu  vm 89 alkovimallilla ei noin pieneen kulutukseen päässyt kuin hyvällä myötätuulella ja rekan imussa. Kyllä kulutus oli laskimen mukaan meillä normaalisti 10-12 ltr satasella.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Juu, mulla edellinen alkovi vm89 vei 11-13l satkulle, sillä mä tota 8 kulutusta ihmettelin. No toiset menee pienemmällä.