Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Dieselin hinta nousee, miten se vaikuttaa autoiluusi dieselkulkineella ?

<< < (79/92) > >>

megaman:

--- Lainaus käyttäjältä: Jukkapoika - 24.11.2018     kello on 22:22 ---Onhan se......  ihanan halpaa Thumb Mutta ei viitsi itse alkaa ainakaan toistaiseksi tankkausmatkailua harrastamaan kun disua saa kotiin tuotuna 1€ litra.

--- Lainaus päättyy ---

Mulle kans, kuka ottaa osoitteen ylös? Keskiviikkona olisin kotona, tankki täyteen kiitos. Täähän on hyvä homma.  Thumb

K.E.V:
Tossa kaverilla pari huoltoasemaa, ottais kuulemma mielellään kans !

Jukkapoika:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 25.11.2018     kello on 11:20 ---Sehän oli vain maininta miksi minun ei kannata sieltä saakka hakea, kun joku mainitsi että kannattavuus riippuu säiliön koosta  :P

Juontaa varmaan alkunsa kun" joku niin moneen kertaan kertoi saavansa halvalla venäjältä"
Miksi sitä muuten moneen kertaan sanois , kuin kateutta herättääkseen, tai sitten on dementia ::)

--- Lainaus päättyy ---
Sä taidat olla niitä Rusasella tankkaajia.

Team Ahma:

--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 25.11.2018     kello on 11:24 ---Venäjällä tankkaajat voisivat muuttaa Venäjälle, jäisi matkakulut pois, taas tulis selvää säästöä.  :P

--- Lainaus päättyy ---
Siellä -80 luvun lopulla  vuoden verran töissä olleena voin sanoa ettei todellakaan tule halvaksi, usko pois!  ;D Thumb

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Jukkapoika - 25.11.2018     kello on 14:10 ---Sä taidat olla niitä Rusasella tankkaajia.

--- Lainaus päättyy ---
Nyt meni ohi , avaatko vähän. Eilen otin Hertsikan Shelliltä 1.44 cntr/l

Joko laitoit kaverilles viestin mihin saa tuoda 1€/l , eihän se vaan myy kuormasta varastettua  :-\. Se ei kelpaa  Thumbd

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View