Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Dieselin hinta nousee, miten se vaikuttaa autoiluusi dieselkulkineella ?
Team Ahma:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 25.11.2018 kello on 09:09 ---Venakot tekee kaikkensa että suomipojan matkailu heillä olisi mahdollisimman hankalaa. Purjehtikaa joskus saimaan kanava läpi tiedätte mikä on ryssä. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä minulla on venakoista ihan toisenlaisia kokemuksia ;)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Team Ahma - 25.11.2018 kello on 10:40 ---Kyllä minulla on venakoista ihan toisenlaisia kokemuksia ;)
--- Lainaus päättyy ---
Sitähän se Höpö sanoikin: Venakkot tekee kaikkensa, jotta Suomipoika ei enää matkaisi mihinkään! 8)
Karabiilisti:
Kyl venäläiset neidit ainakin on ihan ykkösluokkaa...
kuhan puhuisivat vielä suomea.
Mutta asiaan.... verot muuttumassa taas vuodenvaihteessa... just tuli kehotus ostaa löpöä ennen verokorotusta
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Jukkapoika - 25.11.2018 kello on 09:49 ---Hmmm.... muutama viesti taaksepäin kirjoitit että "ostaisin polttoaineenkuljetu s kuroma-auton siihen tarkoitukseen" :laugh:
Unohdit muuten itse että tuohon euron litrahintaan sisältyy kotiinkuljetus, ei tarvitse jonotella eikä viisumeita hankkia.
Paikanpäällä taitaa litrahinta olla 60 senttiä.
--- Lainaus päättyy ---
Sehän oli vain maininta miksi minun ei kannata sieltä saakka hakea, kun joku mainitsi että kannattavuus riippuu säiliön koosta :P
--- Lainaus käyttäjältä: Jukkapoika - 25.11.2018 kello on 09:49 ----huomasitko, vedit taas kerran kateuskortin pakasta :P
--- Lainaus päättyy ---
Juontaa varmaan alkunsa kun" joku niin moneen kertaan kertoi saavansa halvalla venäjältä"
Miksi sitä muuten moneen kertaan sanois , kuin kateutta herättääkseen, tai sitten on dementia ::)
pouhe:
Venäjällä tankkaajat voisivat muuttaa Venäjälle, jäisi matkakulut pois, taas tulis selvää säästöä. :P
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta