Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Dieselin hinta nousee, miten se vaikuttaa autoiluusi dieselkulkineella ?

<< < (42/92) > >>

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 20.12.2014     kello on 00:33 ---Keskiviikkona sinne ajeltiin, kotkasta matka kestää noin 45 min ,rajajojen ylitys kesti noin 10 min. Jonka jälkeen tankattiin ja käytiin kaupoiss , älläkertaa oli jonoa Suomeen noin 40 min jota ei yleensä ole mutta  sen jälkeen olikin kauhia yllätys suomen tullissa ei ollut jonoa,ja se on harvinaista.melkein aina ryssätulli on tehokkaampi kuin kotomaan viranomainen,mutta oon tullu siihen tulokseen että suomentulli kiusaa meitä polttoaineen hakioita.

--- Lainaus päättyy ---
No ei oo kyllä paha! Laivaankin saa jonottaa pidempään. Pitäkäähän ralli pystyssä. Tuollahan pitää kesällä käydä jos itä-rajalle eksyy.Viisuminkin saa vissiin ihan kätevän äkkiä? Eikä maksane paljon. Missä saakka Venäjää käytte, jotta jotain järkevää ostettavaa löytyy? Siis muutakin kuin löpöä.

Teukka-74:
Jaa ,ei tuo nyt niin helpoa olekkaan näin käypäläiselle  Thumbd
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1418889792001.html?pos=ok-trm-uutk

Mulle riittää Haaparannan nelosolut(väh.puolta halvempaa kuin Alkossa) ja nuuskan käyttäjiltä
saamat provikat  ;)

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 19.12.2014     kello on 12:01 ---Tämän aamun Kalevan mukaan bensiinin hinta vielä laskisi  :o Tämä siis jonkun
tietäjän haastattelun perusteella. Onko se tuo valmistusprosessi kun dieselin-ja
bensiinin hintaero vain kutistuu öljyn hinnan laskiessa? Vai oonko taas hakoteillä?  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Vastaan itse itselleni  :laugh:
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/12/19/miksi-diesel-maksaa-yha-niin-paljon-teboil-pomo-kertoo/201417487/304

Hakusana:AHNEUS.

migel:
No helvata nyt on teillä Arska siellä hyvät markkinat! Thumb Eka kerta kun toivois ton itärajan oleen vähän lähempänä! :D :D Naattikaa poijjaat niin kauan kun kestää Thumb t migel

retkeilijä:
Hyvä syy käydä Varkaudessa ostoksilla, kun siellä diesel oli lauantaina 1,249 ja täällä 1,349

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View