Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Dieselin hinta nousee, miten se vaikuttaa autoiluusi dieselkulkineella ?
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 15.12.2014 kello on 00:14 ---Mitenkähän nämä liittyvät otsikkoon??
Kimikin, olen pettynyt!!
--- Lainaus päättyy ---
Liittyvät vahvasti otsikkoon....
Onhan hyvin tunnettua, että ABC on kärkiasema korkeissa polttoainehinnoissa . Bonukset on virallisiltakin tahoilta luokiteltu vedätykseksi ja kahlehtimiseksi. Varmasti ABC:lläkin olisi jonoa, jos hinnat olisivat kilpailukykyisiä.
Mitä tulee itse kunkin pettymyksiin, niin kaipa sitä nyt pettyy jos toinen ei ole samaa mieltä. :)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 15.12.2014 kello on 06:24 ---varmasti ABC:lläkin olisi jonoa, jos hinnat olisivat kilpailukykyisiä.
--- Lainaus päättyy ---
Eilen Iisalmessa joutui odottamaan Prisman kylmäasemalla kun taas esim. Express-Shellillä olisi päässyt samantien tankkaamaan, peukkuasemien hinnat ovat täällä savossa kilpailukykyiset muiden asemien hintoihin nähden. Ehkä se siellä etelässä maksatetaan ylimääräistä muttei täällä savossa.
Nyt käynee tämä hymiö täydellisesti aiheeseen Thumb
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 15.12.2014 kello on 00:14 ---Mitenkähän nämä liittyvät otsikkoon??
Kimikin, olen pettynyt!!
--- Lainaus päättyy ---
ko asiat eivät edistä yhden pysähdykden taktiikkaa vaikka aika harvoin pystyykään nyky hinnoilla mitään muuta kuin polttoaineita ostamaan huoltoasemalta
mutten kehtaa ABC:lle mennä palveluitakaan hakemaan kun en mitään ostakkaan
Mutta vielä onneksi noita Teboilia on ja yllättävän monella Nesteelläkin pääsee polttoaine kaupoillekkin
ja yllätystä lisää se että myymälällä ei ole mitään tekemistä mittarikentän kanssa , ne ovatkin eri yrityksiä
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 15.12.2014 kello on 06:24 ---Varmasti ABC:lläkin olisi jonoa, jos hinnat olisivat kilpailukykyisiä.
--- Lainaus päättyy ---
Tai jonoa ei tule, kun on tarpeeksi mittareita. Kuten tuon Prisman ABC:llä. Viisi paria mittareita, siitä huolimatta usein jonoa, kun hinta on kohdallaan, niin kuin olemme ihaan kanssa kertoneet. Thumb
Naussi:
49c, oli eilen Nesteellä rajan takaa diesel.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta