Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Dieselin hinta nousee, miten se vaikuttaa autoiluusi dieselkulkineella ?
Oulaa:
Sitten kun vielä muistetaan että ABC-ketju tuo 90 prosenttisesti ravintoloihinsa lihat Thaimaasta pakasteena .
Ja leivonnaiset pakasteina Virosta .
Niin en syö heillä , en varmasti syö,vaikka liha ja pulla olisi kuinka hyvää tahansa.
En kahville poikkea , en tankkaa, enkä käy kusellakaan heidän vessoissa ,en pihalle poikkea.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 14.12.2014 kello on 23:15 ---Sitten kun vielä muistetaan että ABC-ketju tuo 90 prosenttisesti ravintoloihinsa lihat Thaimaasta pakasteena .
Niin en syö heillä , en varmasti syö,vaikka liha ja pulla olisi kuinka hyvää tahansa.
En kahville poikkea , en tankkaa, enkä käy kusellakaan heidän vessoissa ,en pihalle poikkea.
--- Lainaus päättyy ---
Mää käyn kyllä kusella...Siistit vessat. :)
Paljon muuta annettavaa mulla ei sitten yleensä olekaan sinne.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.12.2014 kello on 23:25 ---Mää käyn kyllä kusella...Siistit vessat. :)
--- Lainaus päättyy ---
Vesipisteissä usein tarpeeksi pitkä letku jolla saa tankattua, ja kemssantyhjennysmah dollisuus
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.12.2014 kello on 23:25 ---Mää käyn kyllä kusella...Siistit vessat. :)
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 14.12.2014 kello on 23:36 ---Vesipisteissä usein tarpeeksi pitkä letku jolla saa tankattua, ja kemssantyhjennysmah dollisuus
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 14.12.2014 kello on 23:15 ---Sitten kun vielä muistetaan että ABC-ketju tuo 90 prosenttisesti ravintoloihinsa lihat Thaimaasta pakasteena .
--- Lainaus päättyy ---
Mitenkähän nämä liittyvät otsikkoon??
Kimikin, olen pettynyt!!
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 15.12.2014 kello on 00:14 ---Mitenkähän nämä liittyvät otsikkoon??
Kimikin, olen pettynyt!!
--- Lainaus päättyy ---
Liittyyhän ne jotenkin. Minun puolesta sillä lailla etten kanna rahojani tuolle yhtiölle, oli sitten hinta millä tasolla vaan.
Jos lähistöllä olisi GT asema luultavasti suosisin sitä, nyt tankkaan mahdollisimman usein Muuralan Nesteellä Espoossa, heillä on pesu ja TI hallit ja maksan muutaman centin litra siitä, että minulle tärkeät palvelut on olemassa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta