Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Dieselin hinta nousee, miten se vaikuttaa autoiluusi dieselkulkineella ?
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 10.12.2014 kello on 15:50 ---Fiiuu 2,5 vm 89 A-autovero n.400,-/vuosi kuluttaa n.8l / 100km Thumb Thumb
--- Lainaus päättyy ---
No mun fiiuu vm 89 alkovimallilla ei noin pieneen kulutukseen päässyt kuin hyvällä myötätuulella ja rekan imussa. Kyllä kulutus oli laskimen mukaan meillä normaalisti 10-12 ltr satasella.
Sent from my iPad using Tapatalk
Arska:
Mutta tosiaan aiheeseen ei toi meidän kulkemiseen vaikuta lainkaan,se ajetaan mitä kesässä keretään,ei yhtään enempää,maksaa sen minkä maksaa. Mutta tähän liikenteestä poistoon en ole uskaltanut ryhtyä kesken kesäkautta kun lapset käyttävät myös kuljinta ,ettei vaan kukaan ota ja ajele vahingossa liikenteestä poistetulla autolla,tulee kalliiksi. Jokin aika sitten katselin Suomen tulli ohjelmaa ja siinä vanhahko pariskunta ajeli autolla jota ei ollut muistettu ottaa liikenteeseen niin maksut oli yli 3000 euroo.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 10.12.2014 kello on 21:11 ---Mutta tosiaan aiheeseen ei toi meidän kulkemiseen vaikuta lainkaan,se ajetaan mitä kesässä keretään,ei yhtään enempää,maksaa sen minkä maksaa. Mutta tähän liikenteestä poistoon en ole uskaltanut ryhtyä kesken kesäkautta kun lapset käyttävät myös kuljinta ,ettei vaan kukaan ota ja ajele vahingossa liikenteestä poistetulla autolla,tulee kalliiksi. Jokin aika sitten katselin Suomen tulli ohjelmaa ja siinä vanhahko pariskunta ajeli autolla jota ei ollut muistettu ottaa liikenteeseen niin maksut oli yli 3000 euroo.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo sekaannus on kyllä mahdollista...
Mulla on ns. alapihan tallissa ne autot jotka ovat seisonnassa. Avaimet on omassa kaapissaan. Käyttöautot sitten toisella puolella pihaa. Eikä nämä autot ole kuin huuhaa hintaisia harrasteautoja, mutta kun on muitakin käyttäjiä, kuin minä.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.12.2014 kello on 21:18 ---Tuo sekaannus on kyllä mahdollista...
Mulla on ns. alapihan tallissa ne autot jotka ovat seisonnassa. Avaimet on omassa kaapissaan. Käyttöautot sitten toisella puolella pihaa. Eikä nämä autot ole kuin huuhaa hintaisia harrasteautoja, mutta kun on muitakin käyttäjiä, kuin minä.
--- Lainaus päättyy ---
Me ollaan sanottu lapsille et auton voi ottaa käyttöön kyselelemättä,jos ei olla kotosalla ja auto seisoo pihalla,tosin heidän pitää varmistaa ettei kukaan muu heistä ole varaillu autoa.
eura665:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 10.12.2014 kello on 20:58 ---No mun fiiuu vm 89 alkovimallilla ei noin pieneen kulutukseen päässyt kuin hyvällä myötätuulella ja rekan imussa. Kyllä kulutus oli laskimen mukaan meillä normaalisti 10-12 ltr satasella.
--- Lainaus päättyy ---
Juu, mulla edellinen alkovi vm89 vei 11-13l satkulle, sillä mä tota 8 kulutusta ihmettelin. No toiset menee pienemmällä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta