Tekniikkakeskustelut > Kori Ja alusta

CO2 päästö todistus

<< < (31/37) > >>

Duster:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 23.11.2012     kello on 15:52 ---Tänään ajeli edelläni vanhempi matkailuauto LMC, siinä oli "vanhat" rekkarit, ei sinistä FIN. Kuitenkin sen persuuksissa oli satasen lätkä. Oisko siihen lisätty kaikki vempeleet, että on hyväksytty joutusempaan menoon.  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Ne Wanhan tyyppiset rekkarit saa vaikka tänä päivänäkin, vaihtoehtoja pitää olla (se nk. eurokilpi ei ole pakollinen)

Aakku:
Kyllä mun wanhassa -97 mallisessa on jo ollut uutena kaikki vempeleet ja vähän enemmänkin 100 lätkää varten.
Nuo EU kilvethän tuli vasta -01 käyttöön.

http://www.trafi.fi/tieliikenne/rekisterointi/rekisterikilvet/eu-rekisterikilvet

VJH:
Tässä tämän päiväinen tilanne. Kopio suoraan sähköpostista jonka sain. Ensiksi CO2 arvoja ei ole mitattu pakettiautoista ennen vuotta 2008,joten 2004 –malliseen ei sitä olisi saatavilla.Toiseksi hävisimme Trafille hallinto-oikeudessa veropoliittisin perustein asiassa.Joten emme ole kahteen vuoteen voinut tehdä näitä todistuksi,kyse on mielipide erosta mittaustavassa,asia ei vielä ole täysyin haudattu,mutta mahdollista ,että vielä pääsemme yhteisymmärrykseen asiasta aikataulusta ei oletietoa.Tosin tämä koskee vain 2008 ja uudempia malleja.

sipu:
Tuli tämäkin aloitus täällä silmiini
niin onkos noista veroista kuulunut juuta tai jaata ?

miten te jotka sen alennuksen olette saaneet
niin onko se vielä voimassa
vaiko olettekos, jopa takasin joutuneet
veroalea maksaamaan ?

en tiedä onko jossain jo olut tästä juttua
jotta saa poista koko txt
jos jo on asia loppuun käsitelty ?

olalaa:
Mulla ainakin trafi on hyvittänyt noita liikaa perityjä veroja useampana vuonna.Tosin olen ko auton jo vaihtanut vuosi sitten as-vaunuun.Viimeinen hyvitys tuli kun vaihdoin veturin(audi 4 quotro) kuukausi siten.Jote eivät noita jo hyväksytyjä päästö todistuksia ole peruneet kyseisen alustan osalta(renaut 2.5 cdi vm.07) Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View