Tekniikkakeskustelut > Kori Ja alusta

CO2 päästö todistus

<< < (30/37) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: olalaa -  2.01.2014     kello on 22:03 ---Eikä ole kyllä trafi mitään maksu lappujakaan 2 vuoteen lähettänyt.Enkä ole kysellyt Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Tää on jo hyvin!  Thumb

Omistaja kuitenkin vastaa veron maksusta, joten kannattaa selvittää omat tiedot, onko merkittynä vero erääntyneeksi. Ettei poliisi sakota.

Jepukka:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  2.01.2014     kello on 21:26 ---Siellä on vielä yksi oikeusaste käyttämättä, kai nyt valittaja vie asiaan KHO:een saakka.

--- Lainaus päättyy ---

Luulen myös ettei tätä peliä ole vielä pelattu loppuun asti, nyt vain menee semmonen puolitoista vuotta vielä ennen seuraavaa päätöstä.

olalaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  3.01.2014     kello on 07:10 ---Tää on jo hyvin!  Thumb

Omistaja kuitenkin vastaa veron maksusta, joten kannattaa selvittää omat tiedot, onko merkittynä vero erääntyneeksi. Ettei poliisi sakota.

--- Lainaus päättyy ---
No senverran olen tilanetta seurannut että veroja ei ole maksamatta.Eihän katsastuskaan onnistu jos verorästejä. Thumb

Vemppu:

--- Lainaus käyttäjältä: olalaa -  3.01.2014     kello on 22:31 ---No senverran olen tilanetta seurannut että veroja ei ole maksamatta.Eihän katsastuskaan onnistu jos verorästejä. Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Olisko mennyt niin että peräti hyvittäisivät (takautuvasti) jotain jo maksettuja...

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Vemppu -  3.01.2014     kello on 23:37 ---Olisko mennyt niin että peräti hyvittäisivät (takautuvasti) jotain jo maksettuja...

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä hyvityksien yhteydessäkin tulee lasku. Siinä lukee vain 0€.
Veikkaisimpa, että sieltä tulee aikoinaan taannehtivasti lasku korkojen kanssa, sikäli kun Trafin tuntee. Tuskin edes pahoittelevat.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View