Tekniikkakeskustelut > Kori Ja alusta
CO2 päästö todistus
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 2.01.2014 kello on 22:03 ---Eikä ole kyllä trafi mitään maksu lappujakaan 2 vuoteen lähettänyt.Enkä ole kysellyt Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Tää on jo hyvin! Thumb
Omistaja kuitenkin vastaa veron maksusta, joten kannattaa selvittää omat tiedot, onko merkittynä vero erääntyneeksi. Ettei poliisi sakota.
Jepukka:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 2.01.2014 kello on 21:26 ---Siellä on vielä yksi oikeusaste käyttämättä, kai nyt valittaja vie asiaan KHO:een saakka.
--- Lainaus päättyy ---
Luulen myös ettei tätä peliä ole vielä pelattu loppuun asti, nyt vain menee semmonen puolitoista vuotta vielä ennen seuraavaa päätöstä.
olalaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 3.01.2014 kello on 07:10 ---Tää on jo hyvin! Thumb
Omistaja kuitenkin vastaa veron maksusta, joten kannattaa selvittää omat tiedot, onko merkittynä vero erääntyneeksi. Ettei poliisi sakota.
--- Lainaus päättyy ---
No senverran olen tilanetta seurannut että veroja ei ole maksamatta.Eihän katsastuskaan onnistu jos verorästejä. Thumb
Vemppu:
--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 3.01.2014 kello on 22:31 ---No senverran olen tilanetta seurannut että veroja ei ole maksamatta.Eihän katsastuskaan onnistu jos verorästejä. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Olisko mennyt niin että peräti hyvittäisivät (takautuvasti) jotain jo maksettuja...
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Vemppu - 3.01.2014 kello on 23:37 ---Olisko mennyt niin että peräti hyvittäisivät (takautuvasti) jotain jo maksettuja...
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä hyvityksien yhteydessäkin tulee lasku. Siinä lukee vain 0€.
Veikkaisimpa, että sieltä tulee aikoinaan taannehtivasti lasku korkojen kanssa, sikäli kun Trafin tuntee. Tuskin edes pahoittelevat.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta