Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Älyäkkö Hoksaakko?
aaoulusta:
Minulla itellä on äidinkieli ollut jo kouluajoilta asti hieman heikonpuoleinen, kun en aina täysin ymmärrä puhuttua asiaa tai kirjoitettua tekstiä. siitä on seurannut sekaannuksia ja paljon ylimääräistä arpeetia! onko muilla lajitovereilla samoja valamiste vikoja ;D
perho-ukko:
Minulla on "valikoiva kuulo ja muisti"" ;D
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 10.12.2011 kello on 19:32 ---Minulla itellä on äidinkieli ollut jo kouluajoilta asti hieman heikonpuoleinen, kun en aina täysin ymmärrä puhuttua asiaa tai kirjoitettua tekstiä. siitä on seurannut sekaannuksia ja paljon ylimääräistä arpeetia! onko muilla lajitovereilla samoja valamiste vikoja ;D
--- Lainaus päättyy ---
Juu, sama hyvä puoli on täälläkin. ;)
Joskus kanssaeläjät rupee ihmettelemään
kun saatan ruveta nauramaan yks kaks.
no se selviää heille kun kerron kuulleeni
edellisenä päivänä hyvän vitsin. :D
Ja tämä tarina on tosi.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 10.12.2011 kello on 19:47 ---Juu, sama hyvä puoli on täälläkin. ;)
Joskus kanssaeläjät rupee ihmettelemään
kun saatan ruveta nauramaan yks kaks.
no se selviää heille kun kerron kuulleeni
edellisenä päivänä hyvän vitsin. :D
Ja tämä tarina on tosi.
--- Lainaus päättyy ---
Ja "kertoja elää" lainatekseni Tapio Rautavaaraa,,kortti pakka !!
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 10.12.2011 kello on 19:32 ---Minulla itellä on äidinkieli ollut jo kouluajoilta asti hieman heikonpuoleinen, kun en aina täysin ymmärrä puhuttua asiaa tai kirjoitettua tekstiä. siitä on seurannut sekaannuksia ja paljon ylimääräistä arpeetia! onko muilla lajitovereilla samoja valamiste vikoja ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole, mutta murteet tuottaa joskus vaikeuksia. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta