Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

ATK-asiaa

<< < (15/30) > >>

migel:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 12.12.2011     kello on 19:31 ---Onkos toi nyt langallinen sähköjohtoja käyttävä, vai langaton tukiasema? Mistään en löytänyt maksimikantamaa ainakaan?

--- Lainaus päättyy ---

Langallinen sähköjohtoa käyttävä!  Lue se tuoteselostus, kyl siit jotain tajuaa,- tosin älä kysy vaiheista sun muista mitään, mut tosiaan kun mulla on talossani joka asunnolle oma erillis mittari ja päämittari pannuhuoneessa, niin mites on ohittaako talon sisäiset mittarit vai????

Perkkeleen pora hymyilee tuolla nurkassa :D :D :D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 12.12.2011     kello on 17:58 ---Ei tossa oo ku joku 100 metrin päässä mut ite oon päässyt joskus niitten wlaniin tosin signaali heikko...

Perkkele täytyy vaan porailla mut kyl siinäkin aivot käryää-tai on kans jo kärvähtäny :D

--- Lainaus päättyy ---
Sähkömodeemit välihin. Mulla toimii tosi hyvin
http://experience.zyxel.com/fi/digital-home/powerline
Ei tuo merkki vaan BEWAN:it

Ooooopss  ???
Oli ehditty asiasta jo aiemmin  :-X

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 12.12.2011     kello on 17:40 ---Mites pitkä kantama tollaisella wlanitikulla on? Meinaan oon yrittänyt porata lattiaan reikää että saisin vedettyä kaapelin alakertaan, mutta aina pysähtyy jonkin kuin seinään! Poralla sentään jotain 30 cm pituutta ja kaks sentti jää menemättä sisään.

On yritetty alakerrasta ylös ja päinvatsoin... hikeä pukkaa!!! :D

Jaa 300 metriä lukikin tuolla kantamaksi- mut pääseeks naapuri sit käyttämään sitä kans ja muuten mites on ku meil on paksut kiviseinät abouttiarallaa 50 cm???

Meinaan toi alakerran katto on jo kuin edamjuusto porareikineen ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Olisiko migel sulle ratkaisu semmoinen sähköverkkoa käyttävä systeemi. Siitä oli hiljattain jommalla kummalla palstalla juttua. Mutta kun en tiedä sen laitteiston nimeä, niin en löytänyt sitä. Mutta jos mjo muistais, tai joku muu, niin laittais linkin siihen.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 12.12.2011     kello on 20:22 ---Olisiko migel sulle ratkaisu semmoinen sähköverkkoa käyttävä systeemi. Siitä oli hiljattain jommalla kummalla palstalla juttua.

--- Lainaus päättyy ---

Aika hiljattain indeed, kun tässä parisen tuntia turistu siitä ;D ;D ;D

seppoko:
Löysinpä!

Oisko tämä http://www.verkkokauppa.com/fi/product/19615/dbhhb/Asus-PL-X32M-verkkosovittimet-sahkoverkkoon-2-kpl ratkaisu sulle?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View