Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
ATK-asiaa
migel:
Mites pitkä kantama tollaisella wlanitikulla on? Meinaan oon yrittänyt porata lattiaan reikää että saisin vedettyä kaapelin alakertaan, mutta aina pysähtyy jonkin kuin seinään! Poralla sentään jotain 30 cm pituutta ja kaks sentti jää menemättä sisään.
On yritetty alakerrasta ylös ja päinvatsoin... hikeä pukkaa!!! :D
Jaa 300 metriä lukikin tuolla kantamaksi- mut pääseeks naapuri sit käyttämään sitä kans ja muuten mites on ku meil on paksut kiviseinät abouttiarallaa 50 cm???
Meinaan toi alakerran katto on jo kuin edamjuusto porareikineen ;D ;D ;D
99:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 12.12.2011 kello on 17:40 ---Mites pitkä kantama tollaisella wlanitikulla on?
--- Lainaus päättyy ---
Muutama kymmenmetriä, betonitalossa ehkä 10 metriä.
migel:
Pöh, mitä toi 300 metriä sitten tarkoittaa???
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 12.12.2011 kello on 17:40 ---Jaa 300 metriä lukikin tuolla kantamaksi- mut pääseeks naapuri sit käyttämään sitä kans ja muuten mites on ku meil on paksut kiviseinät abouttiarallaa 50 cm???
--- Lainaus päättyy ---
Jos sinulla on naapureita lähellä, niin suosittelen salauksen kytkentää.
Mulla kantama on puutalossa hädin tuskin yläkertaan. Piharakennukseen sain aikoinaan ulottumaan vahvistavalla antennilla. Jätin sen kuitenkin pois, kun asiantuntijat sanoivat, että säteilee liikaa siinä työpöydällä ja alkaa aivot kiehua. No voi olla, että kiehuivatkin..välis tä tuntuu siltä.
migel:
Ei tossa oo ku joku 100 metrin päässä mut ite oon päässyt joskus niitten wlaniin tosin signaali heikko...
Perkkele täytyy vaan porailla mut kyl siinäkin aivot käryää-tai on kans jo kärvähtäny :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta