Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
ATK-asiaa
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 16.12.2011 kello on 11:43 ---Oleppa hyvä ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kiitokset!
Muut ledit vaihtaa valkoisesta<>keltaiseen (on-off), mutta tuossa padissä ei ledi pala valkoisena vaan on pimeä (= ON moodi) :-X Nyt kun tarkkaa katsoo, niin se pimeä piste näkyy - likatäpläksi luulis, tosin ei lähde hinkkaamalla toisin kuin muut :-[
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 16.12.2011 kello on 08:33 ---Eilen kaveri toi vaimonsa uudehkon HP: 4530 koneen. Siinä hämärä vika, ei wlan toiminut, wlan:in napilla ei tila vaihtunut päälle/pois lainkaan. Etsin kaikki mahdolliset Connection managerit jne. No menimpä biosiin ja palautin tehdasasetukset niin lähti workkimaan (vaikka wlan oli päällä sielläkin). Sitten hänelläkään ei levyhiiri toiminut , siinä palaa hiirilevyssä oranssipiste kun se on pois päältä. Ja pisteen kohdalta kahdesti napauttaa > menee pois >sama uudelleen menee päälle. Ihan vinkkinä jos jollakin vastaan tulee.
--- Lainaus päättyy ---
poijjan HP 6517b sanokaas miten siihen saa tuon wlanin, kun en löydä mitään nappia tai vipua... ::) ::) .nakkisormilla ja puusilimillä olen etsinyt :)
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 16.12.2011 kello on 17:26 --- poijjan HP 6517b sanokaas miten siihen saa tuon wlanin, kun en löydä mitään nappia tai vipua... ::) ::) .nakkisormilla ja puusilimillä olen etsinyt :)
--- Lainaus päättyy ---
Menisikö: Ohjauspaneeli>Verkkoyhteydet>Langaton verkkoyhteys.
aaoulusta:
Kiitos seppoko! kokeilin mutta enhän minä ossaa näitä hommia :) on sovittu kaverin kanssa , se on aikas nörtti jotta katsoo mikäs on kun ei kuso kulje... ;)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.12.2011 kello on 10:49 ---Täällä on ainakin kaksi. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Taitavat vielä olla vaununi lähellä. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta