Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Uusi perheenjäsenjäsen
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 5.12.2011 kello on 19:20 ---No en osaa rotan, hiiren, pupun, lehmän kouluttamisest kyl mittä sanoo.. Luulen et rotta yms ei ole luonteeltaan miellyttäjä joten sen kouluttaminen saattaa olla vaikeaa..jo pelkästäs siksi kun se elää vaan sen 3-5 vuot..
--- Lainaus päättyy ---
kyl ne rotat oppii
katselin messuilla
kun rotat juoksi Agilityä ( taitaa olla väärin kirjotettu toi vaikea sana ....suokaa anteex )
Perho-ukko en kyl uskaltais mennä oravaa silittämään
sil on sellaset legot et varmaan tulee veri sormest :o
putkimies:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 5.12.2011 kello on 18:44 ---Ylläoleviin mielipiteisiin lisäisin vielä sen että koiraa pitää myös osata lähestyä oikein. Jos vieras tuijottaa tiukasti silmiin, vie käden kohti koiran päätä ja on seisaallaan selvästi koiraa ylempänä niin varmasti se kokee vieraan ihmisen uhkana. Ja käyttäytyy sen mukaisesti.
--- Lainaus päättyy ---
Tää on taas niin tätä täysin väärää logiikkaa. Oikea logiikka on se että perheenjäsen opetetaan oikeille tavoille. Mutta kun koiraihmisen energia ei oikeisiin tekoihin riitä, pitää syyllistää syyttömiä.
Lisäys: Varsinniin ärsyttää kun naapurin koira haukullaan herättää koko kulmakunnan, kun puoli viiden aikaan aamulla tulen taksilla kotiin. ;)
MatsOnni:
--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 5.12.2011 kello on 19:49 --- Tää on taas niin tätä täysin väärää logiikkaa. Oikea logiikka on se että perheenjäsen opetetaan oikeille tavoille. Mutta kun koiraihmisen energia ei oikeisiin tekoihin riitä, pitää syyllistää syyttömiä.
Lisäys: Varsinniin ärsyttää kun naapurin koira haukullaan herättää koko kulmakunnan, kun puoli viiden aikaan aamulla tulen taksilla kotiin. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ai vai niin!!! No onneksi mielipide ei ole oma keksintöni. Kansainvälisesti tunnettu ja tunnustettu eläinkouluttaja Tuire Kaimio sanoo jossakin kirjassaan suht' saman asian.
Itseasiassa tuo sun lisäys kertoo mulle ihan tarpeeksi!
putkimies:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 5.12.2011 kello on 20:10 --- ... ...Itseasiassa tuo sun lisäys kertoo mulle ihan tarpeeksi!
--- Lainaus päättyy ---
Ei herneitä, minulla on sellaiset arvot että haluan elää omaa elämääni muita häiritsemättä. Valitettavasti kaikilla ei ole arvot tässä järjestyksessä. ;)
migel:
Tässä tämä uusi perseenjäsen :D :D :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta