Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Auton vaihto mielessä
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Sfc117949 - 9.03.2018 kello on 21:12 ---https://www.facebook.com/groups/1613753712013543/
Kiinnostaisiko site? Ajattelin tällaista josko löytyisi muitakin. Saa jakaa. T. Upi
--- Lainaus päättyy ---
No mulle ei ainakaan auennut kuin facen sivu, olisi pitänyt liittyä ryhmään.
tsahkali:
--- Off-Topic: ---
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 9.03.2018 kello on 21:33 ---No mulle ei ainakaan auennut kuin facen sivu, olisi pitänyt liittyä ryhmään.
--- Lainaus päättyy ---
Jos ylläpitäjä tekee sivut Naamakirjan syvimpien typeryyksien mukaan, niin niitä ei sitten ulkopuoliset lue. >:D
Arska:
Oon mä tässä seuraillu autotarjontaa,mutta meille ei oikein ole löytynyt sopivaa, b-kortti ja 6 henkilöä ja sama määrä makuupaikkoja. Vähissä on. Kabe olis kiva, mutta nehän on vain pariskunnan autoja.
Vesseli:
--- Lainaus käyttäjältä: Sfc117949 - 9.03.2018 kello on 17:35 ---Ostitko laatua eli Kaben ? T. Kabenisti
--- Lainaus päättyy ---
Ostin laatua, mutta huonoa sellaista. "Talviautossa" jäätyi vesisysteemi, ei tullut vettä vessaan eikä suihkuun. Sähkösysteemi temppuili koko sen ajan, mitä se minulla oli. Oli muutenkin hyvin huolimattomasti tehty. Meni vaihtoon ja jonkun toisen iloksi heti, kun tuli mahdollisuus.
Sfc117949:
Kerrohan vuosimalli ja malli niin olisi hyvä tietää ,että oliko jo väyläohjatulla systeemeillä kaikki, kun sähköistä valitat. Minäkin noita putkien sijoitusta ihmettelin hyvin lähelle tod.kylmiä seutuja, mutta kyllä ne auki on pysyneet kovissakin pakkasissa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta