Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut perho-ukko 27 Nov 2011
  •  Kohta loppuu Pirkka kaupasta ! ;D
  • #2 kirjoittanut kaitsute 27 Nov 2011
  • Kohta loppuu Pirkka kaupasta ! ;D

    Ahtaajatko taas lakossa?

    Onkohan ne niin juoppoa porukkaa.          :D
  • #3 kirjoittanut aaoulusta 27 Nov 2011
  • eiku sitten kiljuu.... :P
  • #4 kirjoittanut perho-ukko 27 Nov 2011
  • eiku sitten kiljuu.... :P
      AKT vähän äksyilee,logistiikka pysähtyy,jos eivät pääse soopimukseen !!
  • #5 kirjoittanut vesako 27 Nov 2011
  • Minä menen ORG lakkoon jos politiikaa sotketaan
    tänne.
  • #6 kirjoittanut aaoulusta 27 Nov 2011
  • akt neuvottelee itekseen ensin ja kunhan sitten vastapuoli on tuossa yön pikkutunneilla  unenpöpperössä niin vasta sitten päästään oikiasti neuvottelemaan palkoista,,,,, vanha ja hyväksi todettu strategia
  • #7 kirjoittanut perho-ukko 27 Nov 2011
  • Minä menen ORG lakkoon jos politiikaa sotketaan
    tänne.
      Sorry!! Päällikkö poistakoon koko ketjun ! :-X :-X :-X
  • #8 kirjoittanut ihaa 27 Nov 2011
  • Ihme touhua, höpötetään poliitiikan negatiivisesta sävystä foorumille tulosta mutta sitten ollaan piilopolitiikkaa puhumassa palstalla vaikka millä tavoin, milloin ollaan SFC:tä moittimassa mutta eipä silloin tunnu haittaavan politiikasta puhuminen...milloin ihmetellään poliisien alennuksista ABC asemilla mutta ei, ei sekään haittaa...se on silti politiikkaa...


    Eihän täällä saisi mitään puheenaihetta ellei politiikka olisi jollain tavalla mukana.
  • #9 kirjoittanut Pekka 27 Nov 2011
  • Nämä palkkaneuvottelut ja mahdolliset lakot on kyllä aika kaukana politiikasta.

    Jos Pirkka olut loppuu kaupasta, niin eiköhän sieltä jotain löydy millä saa pään sekaisin.
  • #10 kirjoittanut perho-ukko 27 Nov 2011
  •  Minä en uskalla kohta kirjoittaa mitään,aina sanotaan,että ei ole aiheita,jos jotakin juttua aloittaa,aina astuu jonkun varpaille,olkoon !!
  • #11 kirjoittanut aaoulusta 27 Nov 2011
  • on tupakki lakko syömä lakko korpi lakko ....elämä jatkuu lakoista huolimatta!  ei ressata ja jos sattuu niin kanavan vaihto...
  • #12 kirjoittanut seijantie 27 Nov 2011
  • Kirjota vaan asioista, jotka saa mielenkiinnon aikaiseksi.Aina löytyy joku joka on erimieltä ja siihen se keskustelun hyvyys perustuu. ;D Samanmielisten kanssa keskustelu on tylsää. :D
  • #13 kirjoittanut Aakku 27 Nov 2011
  • Joo..
    Määkä en ole puolesta enkä vastaan pikemminkin päinvastoin.
  • #14 kirjoittanut perho-ukko 27 Nov 2011
  •  Minä en tarkoittanut vetää rajaa eri katsontakantojen väliin,jokaikain vetäköön omat johtopäätökset päivän asioista,kerroin vaan päivän puheen aiheen,koskettaa varmaan monia,ei muuta ! Sorry !! :-[
  • #15 kirjoittanut Hevijuuseri 27 Nov 2011
  • Hartwall vääntää pirkkaolutta , se mihinkään lopu  :D
Sivuja:
Toiminto