Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Moottorin vaihtoa...

<< < (3/7) > >>

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 26.11.2011     kello on 20:52 ---Joo, niin oli (koneesta en tiedä  ;D)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011112414816583_uu.shtml

--- Lainaus päättyy ---
Ilta-sanomissa oli koneen tiedot,nollasta sataan alle viisi sekunttia !!!! ;D

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 26.11.2011     kello on 20:57 ---Tuollainen 88 Diesel Delta Oldsu oli vanhemmillani -80 luvun vaihteessa ja olihan se jotain....harmi vaan kun itse olin niin poikanen etten vielä päässyt sillä itse ajamaan ja harmi kun se diesel oli siinä niin heikko ja se sai isän lopulta vaihtamaan sen sitten eurooppalaisiin, siihen loppui isän jenkkiautot. :-[

Muistelenpahan nyt samaan syssyyn isän jenkkiraudat, Chevrolet Bel Air 4D -65, Rambler American 4D -66 Plymouth Valiant 2D -67 ja sitten oli se Oldsu.

--- Lainaus päättyy ---
  Minun pojalla olis myynnissä Ramler American !!!

teebasso:
Se cedric oli leppoisa ajettava kunhan oli tottunut aiemmin jenkkien hitaasen ohjaukseen ja löllyvään jousitukseen. Kivat muistot !

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: teebasso - 26.11.2011     kello on 21:24 ---Se cedric oli leppoisa ajettava kunhan oli tottunut aiemmin jenkkien hitaasen ohjaukseen ja löllyvään jousitukseen. Kivat muistot !

--- Lainaus päättyy ---
  Sanokaa mitä sanotte,mutta tuo Wokkelon kuutoskone on uskomaton,lähtee vaikka kolmosella liikkeele,vitosella voi ajaa neljääkymppiä,murisee vaan,tykki ei ole,mutta uskollinen puurtaja !! ;D ;D

teebasso:
Joop ! Suora kuutonen,olipa merkki mikä tahansa, on paras.Ei V-8 :kaan hakkaa vanhaa kutosta edes äänellään. :P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View