Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kaamosrasitus
perho-ukko:
Puukkoja ja perhoja,ei siinä paljon kaamos vaikuta !! ;D ;D ;D
iso-juuso:
Mulle on juuri päinvastoin. Rakastan pimeyttä ja viileää!
Myös liikkuminen on helpompaa pimeänä ja viileänä kautena, ja oman painon hallinta (painon pudotus) onnistuu parhaiten, kun olo on hyvä eikä tee mieli kompensoida herkuttelemalla. Kesäaikaan (en tiedä onko se valo vai lämpö) minun on kaikkein vaikeinta rajoittaa herkuttelua.
Suorastaan harmittaa, että pimeys on vasta alkanut, ja jo kuukauden päästä alkaa taas valaistumaan.
aaoulusta:
Jo syntyessäni huomasin jotta tuo aurinko on kaiken elollisen tärkein ylläpitäjä, muutoin ollaan täällä pohjolanperukoilla sitkeyden perikuvia samoin kuin eskimot siellä jossain. niin ja onhan meillä korvikkeeksi tuo Iso D.... :)
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 23.11.2011 kello on 21:39 ---Mulle on juuri päinvastoin. Rakastan pimeyttä ja viileää!
Myös liikkuminen on helpompaa pimeänä ja viileänä kautena, ja oman painon hallinta (painon pudotus) onnistuu parhaiten, kun olo on hyvä eikä tee mieli kompensoida herkuttelemalla. Kesäaikaan (en tiedä onko se valo vai lämpö) minun on kaikkein vaikeinta rajoittaa herkuttelua.
Suorastaan harmittaa, että pimeys on vasta alkanut, ja jo kuukauden päästä alkaa taas valaistumaan.
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa olla Iso-juuso perujaan lepakko kuin tuollain tuntee (jotta vain ei olisi meijän oma Reivi Rapula,, vai mikä se oli... ;D ;D
Edit: lainaus korjattu, admin
Turhan Höpöttäjä:
Suomi ja Suomalainen vuoden aikojen vaihtelu, on meille mahtava asia, jotka sen ymmärrämme ja osamme niistä nauttia. Lumituiskua ja pakkasta, kevät aurinkoa ja luonnon heräämistä, hikisiä kesäpäiviä ja syksyn väriloistoa. Vuoden ajoista ja paskakelistä, valittaa se joka katselee ulos pirtin lämmöstä. Ei ne jotka tekee töitä, tai harrastaa ulkona. ;) ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta