Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Yleinen ilmapiiri karavaanari.orgilla

<< < (6/9) > >>

perho-ukko:
Itse olen näitä alun "pioneereja",hyvinhän täällä on hommat hoitunut,toki välillä on aisan yli hyppijiä,mutta sehän kuuluu normaaliin elämään !

matson1:
Tämä saitti on hyvä, tulee montakertaa päivässä tänne kurkattua, toivotaankin että tämä pysyy tämmöisenä, eli jos joku kysyy neuvoa tai tarttee apua, niin asiallisesti sitä hänelle annettakoon eikä aleta soittamaan suuta, tuo suomi24 palsta on sitä varten. Toivotaan että tämä pysyy tämmöisenä.

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  4.09.2013     kello on 19:09 ---toki välillä on aisan yli hyppijiä,mutta sehän kuuluu normaaliin elämään !

--- Lainaus päättyy ---
Tuohon voin lisätä sen mitä sanoin työt lopetettuani heille jotka sinne jäi. "Minua hieman huolettaa kuinka teidän erinomaisuus nyt tulee esiin kun minä en ole porukassa".

kuusaan.matti:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 -  4.09.2013     kello on 18:44 ---Ite lähes jumittunu tälle saitille. vaikk viittä suomalaist karavaanari palstaa seuraakin...

--- Lainaus päättyy ---
Tänne on jumahdettu  :o
Konella selaimeen aukeaa aina tämä ja muutama muu uutissivu
Pitäskö olla muuta elämääkin?  :)

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: kuusaan.matti -  4.09.2013     kello on 22:00 ---Tänne on jumahdettu  :o
Konella selaimeen aukeaa aina tämä ja muutama muu uutissivu
Pitäskö olla muuta elämääkin?  :)

--- Lainaus päättyy ---
      Paljon itekki täällä aikaa vietän! mutta oishan se ihan hyvästä jos jotain muutakin olisi! ihan vain vastapainona... oman ropan huoltoa ja ennalta ehkäisyä,, ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View