Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Yleinen ilmapiiri karavaanari.orgilla

(1/9) > >>

JPVäisänen:
Olen huomannut että ilmapiiri täällä orgin puolella on tähän asti ollut 100 kertaa parempi kuin infolla ja etuteltassa...suoli 24lla en ole etes käynyt.
Täällä vastataan kysymyksiin konstailematta ilman ...ttuiluja tai pilkun viilauksia ja muutenkin kommentit on asiallisia. En minä
sitä etteikö nuilla muilla palstoilla sais vastauksia mutta aina ei saa.
Toivottavasti tämä saitti pysyy tällaisena niin että tämmöset tuppisuutki ku minä uskaltaa tänne kirjottaa pelkäämättä että joku
alkaa soittaan suutaan.
Kiitos kaikille nykyisille palstatalaisille että tämä on pysyny tämmösenä...täällä on kiva "luuhata" :)

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: KaljupääVaanari - 21.01.2011     kello on 10:22 ---Olen huomannut että ilmapiiri täällä orgin puolella on tähän asti ollut 100 kertaa parempi kuin infolla ja etuteltassa...suoli 24lla en ole etes käynyt.
Täällä vastataan kysymyksiin konstailematta ilman ...ttuiluja tai pilkun viilauksia ja muutenkin kommentit on asiallisia. En minä
sitä etteikö nuilla muilla palstoilla sais vastauksia mutta aina ei saa.
Toivottavasti tämä saitti pysyy tällaisena niin että tämmöset tuppisuutki ku minä uskaltaa tänne kirjottaa pelkäämättä että joku
alkaa soittaan suutaan.
Kiitos kaikille nykyisille palstatalaisille että tämä on pysyny tämmösenä...täällä on kiva "luuhata" :)

--- Lainaus päättyy ---

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

migel:
Jeps!

Turhan Höpöttäjä:
Joo, ja voihan siellä infon puolellä käydä revittelemässä, jos on tarvetta.  ;D Vitsi.  ;D Vitsi 

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 21.01.2011     kello on 11:57 ---Joo, ja voihan siellä infon puolellä käydä revittelemässä, jos on tarvetta.  ;D Vitsi.  ;D Vitsi  

--- Lainaus päättyy ---
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D tai Etuteltassa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View