Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Akun varaaminen.

<< < (18/49) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Veljillä on varmaankin kulkimissa näitä nykyajan latureita, Ctek tai vastaava. Kuinka ne lataavat, kun käyttölaitteet ja TV on käytössä. Minulla on hupiakun navoissa kiinni jatkuva näyttöinen volttimittari joka näyttää silloin 12,4-12,7V. Eikö sen pitäisi näyttää enempi, kun laturin teho on 7A. Näissä latureissa ei näe, kuinka paljon (A) ne lataa. Silloin kun käyttölaitteet ei ole käytössä volttimittari näyttää 12,8-14,4V.  ::)

perho-ukko:
 Eipä ole ongelmaa,akut aina täynnä,kerran päivässä käyn kylällä,enkä mittaile voltteja,tuntuu poveri riittävän !! ;D

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 25.02.2012     kello on 19:39 ---Veljillä on varmaankin kulkimissa näitä nykyajan latureita, Ctek tai vastaava. Kuinka ne lataavat, kun käyttölaitteet ja TV on käytössä. Minulla on hupiakun navoissa kiinni jatkuva näyttöinen volttimittari joka näyttää silloin 12,4-12,7V. Eikö sen pitäisi näyttää enempi, kun laturin teho on 7A. Näissä latureissa ei näe, kuinka paljon (A) ne lataa. Silloin kun käyttölaitteet ei ole käytössä volttimittari näyttää 12,8-14,4V.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Laturissa on joku liitos juotos murtunut. Tai akun liitoksissa.

olalaa:
Ainaki minulla on Ctekin semmoinen malli jota voi käytää myös virtalähteenä.Hyvin toimii  ;D

Turhan Höpöttäjä:
Laturi on nyt eka kerta käytössä kulkimessa, kun käyttölaitteet TV, valaistus ja läppäri on päällä. Miksi se ei nosta voltteja 12,8- 14,4 välillä niin kuin kotona. Luulisi sen 7A:n tehon riittävän, kun monella on Ctek, jonka teho on 3,6A.  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View