Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Akun varaaminen.

<< < (17/49) > >>

kaitsute:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 17.01.2012     kello on 17:46 ---Nyt mä putosin kärryiltä. :-\

Onko sillä eroa akun lataamiseen missä ajaa.

Lueppa otsikko. ;)

Pysytäämpäs asiassa.

--- Lainaus päättyy ---

Arvaan, että kohta käy iso luuta ja hieman siivoilee...   ;)

Turhan Höpöttäjä:
Benton BX-2 7A:n laturi ollut nyt muutaman vuorokauden kulkimessa. Napajännite nousee ylimmillään 14,4V:iin, josta laskee alimmilleen 12,8V:iin. Hyvin toimii.   :D

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 20.01.2012     kello on 16:35 ---Benton BX-2 7A:n laturi ollut nyt muutaman vuorokauden kulkimessa. Napajännite nousee ylimmillään 14,4V:iin, josta laskee alimmilleen 12,8V:iin. Hyvin toimii.   :D

--- Lainaus päättyy ---

Toi Benton ei vaan ole C-Tec, eikä siitä koskaan sellaista tule. Tämä vaan on totuus ja kokemus. Hyvä laturi se on niin kauan kuin kestää. ;) Tämä siis vain minun mielipide, ei fakta tietoa.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 20.01.2012     kello on 18:17 ---Toi Benton ei vaan ole C-Tec, eikä siitä koskaan sellaista tule. Tämä vaan on totuus ja kokemus. Hyvä laturi se on niin kauan kuin kestää. ;) Tämä siis vain minun mielipide, ei fakta tietoa.

--- Lainaus päättyy ---

Ei niin, eikä tuolla hinnalla voi ollakkaan. Minulla kun on auto pihassa, silloin se on myös piuhassa. Eiköhän se vuoden sisällä selviä tekeekö sillä mitään.  ;)

jus66si:
Kävin tuossa Tarjoustalossa tänään ja "heräteostona" (kun vanhempi Compus akkulaturi sanoi jo jokin aika siten työsopimuksen irti) nappasin hyllystä mukaan tuollaisen auto+ merkkisen akkulaturin.
Hintakaan ei ollut päätähuimaava 29.90 euroa. Takuu 2 vuotta.
Tuo latauslaite käy sekä perinteisille lyijy-, sekä geeli ja AGM akuille.12 V 2.3-120 Ah akuille. Diagnosoi akun tilan, yrittää elvyttää myös sulfatoituneen akun (recoverytoiminto)
Ylläpitolataustoimi nto.(kiehumisen esto) Hyväksytty myös ulkokäyttöön (IP65) ja sitä peruslitaniaa eli ylivirta-,ylijännite-, oikosulku - ja napaisuussuojattu. (ilmoittaa väärän napaisuuden) Kipinätön.Ohjelmaan kuuluu myös kylmässälataaminen( kun lämpötila menee alle nollan ::))
 Jännite:Tulo, vaihtovirta 100-120V tai 220-240V taajuus 50/60Hz
 Virta enint 0.5 A
 Lähtöjännite enint. 14.4 tai 14.7 V
 Lähtövirta enint 4.0 A

Käyttökohteet: autot, asuntovaunut,veneet sekä moottoripyörät jne.

Laitoin vehkeen heti töihin. Ainakin näyttää pitävän latausasetukset , vaikka sähkö katkeaisi (pistotulppatesti) laitoin latamaan tuollaista 85 Ah:n akkua. katotaan elpyykö  :-X

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View