Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Akun varaaminen.

<< < (29/49) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 29.12.2012     kello on 11:56 ---Mites arvoisa raati on kun mun c-tec vilkutta sitä keltaista siinä täyden akun ledin vieressä joka palaa vihreänä.

Kyseessä on  Hobbyn akku 110amh joka tyhjeni ja jota nyt hengittelen eloon-eikäs oo vanha Hankookki!?

Onkos akku sökö vai onkos se joku herätysimpulssi joka siinä vilkkuu???

--- Lainaus päättyy ---
Todennäköisesti akku on jo rikki.
Kokeile antaa heräte tavallisella laturilla hetken aikaa. Ctec ei aloita lataamaan täysin tyhjää akkua.

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 29.12.2012     kello on 11:56 ---Mites arvoisa raati on kun mun c-tec vilkutta sitä keltaista siinä täyden akun ledin vieressä joka palaa vihreänä.

Kyseessä on  Hobbyn akku 110amh joka tyhjeni ja jota nyt hengittelen eloon-eikäs oo vanha Hankookki!?

--- Lainaus päättyy ---

löytyiskö tuolta tietoa  http://www.akkupojat.fi/files/pdf/new_XS3600_FI.pdf

migel:

--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 29.12.2012     kello on 12:13 ---löytyiskö tuolta tietoa  http://www.akkupojat.fi/files/pdf/new_XS3600_FI.pdf

--- Lainaus päättyy ---

Joo Kiiti! Taitaa olla tiensä pässä :D Juman kekka kun nyt kaikki akut alkaa sippaamaan!!! No ei voi mittään,- mut ei niitä nyt voi hoitaakkaan kuin pikkulapsia- jos on sökö ja heikkolaatuinen,niin ei se tekohengittämällä toimi muuta kuin kesäolosuhteissa!!!

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus päättyy ---

Laita toinen akku käynnistyskaapeleil la rinnalle. Laturi päälle ja kohta toinen akku irti, jos ei lähde lataamaan, niin sökö söö.  :)

hartsakoski:
Joo,mulla ooppelin akku oireili muutaman päivän kun pakkanen kiristyi,sitten kahtena aamuna ei suostunu lähtemään tulille.Uusi akku kehiin ja sillä selvä,kyllä ne tekohengitykset ei taida kauan auttaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View