Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Polarin laatu?

<< < (11/12) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 16.01.2018     kello on 08:26 ---Niin ehkä sivusta pieni huomautus.  Ainakaan kahdessa minun omistamassa LMC:ssä ei käytetä muovinauhoja.

Hyllynreunat on tehty puulistoilla.

--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Varmaan Dethfless ja Hobby sitten ne muovinauhakulkineet

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 16.01.2018     kello on 07:52 ---Mikäli et muuta eroa rakenteissa ja varusteissa huomaa, niin onnittelen hyvistä suodattimista  Thumb
Tuon reunanauhojen venyttelyn lämpöpuhaltimella olen lukenut tältä foorumilta
ps. Lainasin aiemmin puhettasi LMC:stä. Ja nyt se oli kääntynyt Hobbyyn  ;)
Eipä tuolla väliä .

--- Lainaus päättyy ---
Parempi ilmankierto, harmaavesisäiliö, pienempi jääkaappi oliko vielä muuta?
Ja minä päädyn siihen minkä sopivimmin saan ostettua. Ens kerralla se voi olla polar, kabe,detsku,lmc tai hobby tai joku muu.
Onhan se kiistaton asia että pohjoismaisissa ilmankierto on paremmin suunniteltu kun monessa saksalaisessa. Mutta pärjään sen asian kanssa maaliskuusta-lokakuuhun kun karkeasti käytän Thumb Ja kyllä sieltä hobbystä löytyy suurimmaksi osaksi ihan samanlaiset nauha levyjen päistä kuin muissakin. Mutta ne paksut koristemuovinauhat esim keittiön ylätasosta ja kylmahyllyistä vaatii kuumailmapuhallinta ekan talven jälkeen.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 16.01.2018     kello on 09:19 --- Mutta ne paksut koristemuovinauhat esim keittiön ylätasosta ja kylmahyllyistä vaatii kuumailmapuhallinta ekan talven jälkeen.

--- Lainaus päättyy ---

Joka talven jälkeen  ;)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 16.01.2018     kello on 09:19 ---Parempi ilmankierto, harmaavesisäiliö, pienempi jääkaappi oliko vielä muuta?
Ja minä päädyn siihen minkä sopivimmin saan ostettua. Ens kerralla se voi olla polar, kabe,detsku,lmc tai hobby tai joku muu.
Onhan se kiistaton asia että pohjoismaisissa ilmankierto on paremmin suunniteltu kun monessa saksalaisessa. Mutta pärjään sen asian kanssa maaliskuusta-lokakuuhun kun karkeasti käytän Thumb Ja kyllä sieltä hobbystä löytyy suurimmaksi osaksi ihan samanlaiset nauha levyjen päistä kuin muissakin. Mutta ne paksut koristemuovinauhat esim keittiön ylätasosta ja kylmahyllyistä vaatii kuumailmapuhallinta ekan talven jälkeen.

--- Lainaus päättyy ---
Pienempi jääkaappi ? Minulla 190 litrainen ?
Onhan nyt kai pohjoismaisissa vaunuissa muutakin. Jos alkaa ruksaamaan kaikki varustus mitä löytyy vakiona niin se on pitkä litania.
Mikäli et ole tuota havainnut tai tutustunut niin voisin sanoa voi voi. Silloin täytyy tyytyä siihen mikä on itsele hyvä.
Ja antaa muitten hankkia oman makunsa/halunsa mukainen. Ei esittää asioita jotka ei välttämättä ihan totta.
Ei sen enempää.

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 16.01.2018     kello on 10:40 ---Joka talven jälkeen  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Tämmöisiä ilmeisesti meinaatte... Tarttis näemmä taas tehrä jotain....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View