Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
GasStop mikä suomeksi ja mistä saa?
Masa matkailija:
--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 16.06.2026 kello on 14:17 ---Jos kaasujärjestelmässä on vuoto, niin en kyllä ymmärrä miten tuo aloituksen venttiili siihen auttaa. Kyllähän se vuoto kannattaa etsiä ihan kaasulaitteita huoltavassa firmassa, eikä odotella että missä syttyy niin siellä vuoto.
--- Lainaus päättyy ---
Ja jos kaasu määrää haluaa seurata, suositus Mopekaan, mittaa pintaa. Lopussa kun on enää kaasua se näyttää tyhjää, mutta se on lyhyt aika. Puntari mallikin varmaan toimiva.
0zz1:
--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 16.06.2026 kello on 14:17 ---Jos kaasujärjestelmässä on vuoto, niin en kyllä ymmärrä miten tuo aloituksen venttiili siihen auttaa. Kyllähän se vuoto kannattaa etsiä ihan kaasulaitteita huoltavassa firmassa, eikä odotella että missä syttyy niin siellä vuoto.
--- Lainaus päättyy ---
kävin procaravanilla pirkkalassa paineistamassa kaasu järjestelmän mitään vuotoja ei löytynyt, jäi mysteeriksi kuinka auton vuokrannut kaveri sai 4 pulloa 4 vkossa tyhjäksi. Ainoa mikä tulee mieleen että jos se venttiili vuosi, koska oli vaihdettu reissussa norja venttiiliin ja pulloon koska adaptereita ei löytynyt. Nyt kun auto tuli takaisin vaihdoin takaisin suomalaisen adapterin niin voi olla että sinä korjasin samalla "vian".
0zz1:
--- Lainaus käyttäjältä: Masa matkailija - 16.06.2026 kello on 14:32 ---Ja jos kaasu määrää haluaa seurata, suositus Mopekaan, mittaa pintaa. Lopussa kun on enää kaasua se näyttää tyhjää, mutta se on lyhyt aika. Puntari mallikin varmaan toimiva.
--- Lainaus päättyy ---
ilmeisesti tarkoitat tätä? voisin kyllä tilata vaikuttaa hyvältä ja kun aika paljon jo noita bluetooth härpäkkeitä, kuten truman lämmintin ja victron vehkeet niin yksi lisää sopis kyllä joukkoon: https://www.amazon.de/-/en/MOPEKA-Pro-Bottles-Level-Indicator/dp/B0GCD1Q4HP/
seppoko:
https://www.sarkacaravan.fi/product/16935/mopeka-pro-kaasupullon-bluetooth-tasoanturi?gad_source=1&gad_campaignid=17416998376&gbraid=0AAAAADybvnF3Lp0u6j54KBWxpBXjis_CB&gclid=CjwKCAjwxb7RBhA5EiwAQ-AAdOrqpqS7DIRNDZHOLpl55tE6FUZVuHDZ714KeoY0N2Ioj_suJrTY-xoCPvQQAvD_BwE
Masa matkailija:
^ Juurikin noita pari kpl vanhempaa mallia. Mulla on wifi-bridge, niin näkee etänä, kun on sellaisen verkon alueella, tai jos on oma tukari.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta