Tekniikkakeskustelut > Etuteltat ja markiisit
Maakilat markiisin myrskyliinan kiinnitykseen
Tietis:
No sitten on mulla edessä Biltemassa käynti. Kiitos! Täytyy sitten tuumia, pitääkö hankkia hiekkamaaversio erikseen vai kestäiskö nuo vanhat kiilat vielä, kun ei tartte kovaa hakata.
Ossi66:
Bilteman kiilat on kuumasinkattu.
Hiekkamaahan on hyvä olla koiraparkit, niitäkin saa edullisesti Biltemasta
https://www.biltema.fi/vapaa-aika/lemmikkielaintarvikkeet/koiralle/koiran-talutushihnat/talutushihnan-maa-ankkuri-2000022527
armas ujomieli:
Minä olen näitä käyttänyt markiisiin😂 Olisko vähän pitempiä Motonet🤔
tpale:
Oma ratkaisu oli kansiruuvi 10*200 siihen palomiehehaka. Halpa ja toistaiseksi hyvä.
Voi lyödä maahan ja kiertämällä ylös.
T:TPale
relluttelija:
Tuon tapaiset tilasin viime syksynä, kerran käyttänyt ja ainakin silloin toimi hyvin:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta