Tekniikkakeskustelut > Etuteltat ja markiisit

Maakilat markiisin myrskyliinan kiinnitykseen

<< < (3/4) > >>

Tietis:
No sitten on mulla edessä Biltemassa käynti. Kiitos! Täytyy sitten tuumia, pitääkö hankkia hiekkamaaversio erikseen vai kestäiskö nuo vanhat kiilat vielä, kun ei tartte kovaa hakata.

Ossi66:
Bilteman kiilat on kuumasinkattu.
Hiekkamaahan on hyvä olla koiraparkit, niitäkin saa edullisesti Biltemasta
https://www.biltema.fi/vapaa-aika/lemmikkielaintarvikkeet/koiralle/koiran-talutushihnat/talutushihnan-maa-ankkuri-2000022527

armas ujomieli:
Minä olen näitä käyttänyt markiisiin😂 Olisko vähän pitempiä Motonet🤔

tpale:
Oma ratkaisu oli kansiruuvi 10*200 siihen palomiehehaka. Halpa ja toistaiseksi hyvä.
Voi lyödä maahan ja kiertämällä ylös.
T:TPale

relluttelija:
Tuon tapaiset tilasin viime syksynä, kerran käyttänyt ja ainakin silloin toimi hyvin:



Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View