Tekniikkakeskustelut > Alde

Alde 3020HE syttymisongelma

<< < (2/2)

mipalok:
Kömppääjä, kiitos! Pakoputki oli lähes poikki Alden päästä.
Kokeilin pelkällä lyhennetyllä pakoputkella ja sehän toimii!

Seuraava ihmetyksen aihe. Pakoputki ottaa aika kovaa resonassiääntä jostain, seinäläpivienti. Ainakin edellisen ja sitä edellisten Alde3000/Alde 3010 oli täysin hiljaisia tähän verrate.   Kun putki lämpene, hiljeni jonki verran. Ideoita mikä sen aiheuttaa? Puhallin? Oisko resonointi voinu aiheuttaa myös putken katkeamisen?

Muokkaus: vaikuttaa että hiljeni kun laittoi kaikki kunnolla kiinni. Ei resonoi lainkaan ja toimii kuin unelma. Vielä kerran kiitos!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View