Tekniikkakeskustelut > Alde
Alde 3020HE syttymisongelma
mipalok:
Kömppääjä, kiitos! Pakoputki oli lähes poikki Alden päästä.
Kokeilin pelkällä lyhennetyllä pakoputkella ja sehän toimii!
Seuraava ihmetyksen aihe. Pakoputki ottaa aika kovaa resonassiääntä jostain, seinäläpivienti. Ainakin edellisen ja sitä edellisten Alde3000/Alde 3010 oli täysin hiljaisia tähän verrate. Kun putki lämpene, hiljeni jonki verran. Ideoita mikä sen aiheuttaa? Puhallin? Oisko resonointi voinu aiheuttaa myös putken katkeamisen?
Muokkaus: vaikuttaa että hiljeni kun laittoi kaikki kunnolla kiinni. Ei resonoi lainkaan ja toimii kuin unelma. Vielä kerran kiitos!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta