Tekniikkakeskustelut > Alde

Alde 3020HE syttymisongelma

(1/2) > >>

mipalok:
Saisko apuja?
Pannu ei syty kaasulla. Aiemmin käyttäytyi niin että poistoilmaputki resonoi jostain syystä hurjasti. Vesi kuitenkin lämpeni ja kuvittelin ongelman olevan vain suojaputkiongelman.
Nyt yrittää käynnistyä viidesti, sen jäkeen gas failure ja satunnaisesti myös fan failure.
-lömmityksen käynnistäessä tuuletin menee n. 3300 kierrioksile. Sytytyshetkellä kierrokset laskee n. 2200. Magneettiventtiili naksahtaa. Toisinaan tuntuu että syttyy (aika isolla poksahdusella) mutta ei pysy päällä. Pullolla oleva paineenalennusvemtt iili vaihdettu kokeeksi.
Mitä tekisin? Osat vaikuttaa olevan aika kalliita niin huvikseen ei viittis ostella kokeeksi.
Osaako joku mitata tuon kortin?

Kiitos jos apuja löytyy!

Tarvasjoki:
Onko sytyskärjet tarkastettu?

Kömppääjä:
Minulla oli vähän samaa 3010 kanssa. Siellä oli pakoputken klemmari löysällä ja olikohan vielä liikkunut pois paikoiltaan, siinä taisi silloin sekottua raitisilma ja pakokaasut ja tosiaan valtava oli se resonointi. Heti perään sitten tuli syttymisongelmaa, heti kun kärjet alko kipunaa lyömään meni koko laite hetkeksi jumiin, siihen auttoi kaikkien kärkien vaihto uusiin.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: mipalok - 24.05.2026     kello on 13:31 ---Saisko apuja?
Pannu ei syty kaasulla. Aiemmin käyttäytyi niin että poistoilmaputki resonoi jostain syystä hurjasti. Vesi kuitenkin lämpeni ja kuvittelin ongelman olevan vain suojaputkiongelman.
Nyt yrittää käynnistyä viidesti, sen jäkeen gas failure ja satunnaisesti myös fan failure.
-lömmityksen käynnistäessä tuuletin menee n. 3300 kierrioksile. Sytytyshetkellä kierrokset laskee n. 2200. Magneettiventtiili naksahtaa. Toisinaan tuntuu että syttyy (aika isolla poksahdusella) mutta ei pysy päällä. Pullolla oleva paineenalennusvemtt iili vaihdettu kokeeksi.
Mitä tekisin? Osat vaikuttaa olevan aika kalliita niin huvikseen ei viittis ostella kokeeksi.
Osaako joku mitata tuon kortin?

Kiitos jos apuja löytyy!

--- Lainaus päättyy ---

Onko kattoläpiviennille?

mipalok:

Onko kattoläpiviennille?


Moi. Seinäläpivienti, putki s-kurvilla

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View