Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Jääkaappi reistailee
maurkata:
--- Lainaus käyttäjältä: San Juan - 15.05.2026 kello on 20:04 ---Johan aiemmin sanoin että yritin teettää mutta eivät saa tehtyä ,,usealta kysyin ja tämä ongelma nyt ratkesi venttiilin läpi kohti poltinta paineilmalla puhaltamalla roska pois sillä tulille ja jäähtyy myös kaasulla.....Asia taas tälläkertaa kunnossa
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä siihen apu löytyy. Olen tehnyt 4 tai 6mm cu putkesta joka on helppo taivuttaa käsin. Siihen löytyy myös liittimet päihin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta