Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Jääkaappi reistailee

<< < (3/3)

JariL:
Kääntely kaapille,ja säätimen ja polttimen välinen putki uusiksi.Yleismallis et jarruputket käy ja niissä monissa oikeat nipat päissä.Mä tein noin 3 vuotta sitten ja kaappi pelaa kuin buickki,ja kylmää piisaa.

San Juan:
 Tuo on sitä mustatuntuu tietoa minä aiemmin toisessa samanlaisessa Electroluxin kaapissa onnistuin polttimen päästä putken murtamaan ... ei mistään saa eikä kukaan pysty noita päitä tekemään... moni lupaili näkemättä mutta nähtyään kaikki  jarruputkien tekijätkin nosti kädet pystyyn .. näin tuo kaappi on muuten toimivana käyttämättömänä varastossa...kuten jo aiemmin sanoin yläpäästä en tämän kaapin kaasuputkea saa irti muistaen edellisen putken murtumisen. 
Ja eikähän kääntely tähän tautiin auta kun sähköllä kumminkin pelaa moitteettomasti

San Juan:
Tsahkali    tarkoitin kaapissa olevaa kaasuventtiiliä   kirjoitin ajattelemattomia  "säädin"

JariL:

--- Lainaus käyttäjältä: San Juan - 11.05.2026     kello on 20:33 --- Tuo on sitä mustatuntuu tietoa minä aiemmin toisessa samanlaisessa Electroluxin kaapissa onnistuin polttimen päästä putken murtamaan ... ei mistään saa eikä kukaan pysty noita päitä tekemään... moni lupaili näkemättä mutta nähtyään kaikki  jarruputkien tekijätkin nosti kädet pystyyn .. näin tuo kaappi on muuten toimivana käyttämättömänä varastossa...kuten jo aiemmin sanoin yläpäästä en tämän kaapin kaasuputkea saa irti muistaen edellisen putken murtumisen. 
Ja eikähän kääntely tähän tautiin auta kun sähköllä kumminkin pelaa moitteettomasti

--- Lainaus päättyy ---

Käyttää vanhoja nippoja ja teettää putket..

San Juan:
Johan aiemmin sanoin että yritin teettää mutta eivät saa tehtyä ,,usealta kysyin ja tämä ongelma nyt ratkesi venttiilin läpi kohti poltinta paineilmalla puhaltamalla roska pois  sillä tulille ja jäähtyy myös kaasulla.....Asia taas tälläkertaa kunnossa 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View