Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

13-piikkisen pistokkeen latausvirta?

<< < (2/5) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 22.11.2011     kello on 19:53 ---Vaikea on siihen sanoa mitään, jos ei ole amppeerimittaria. Kaapeloinnin häviöt näät siten että, laitat auton käyntiin, mittaa auton akun navoista, lukema on suunnilleen 14,5-14,7V. Sitten mittaa vaunun akusta, paljonko sieltä antaa lukemaksi, ehkä alle 14V.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Toi ei kerro koko totuutta kun vaunun akku latautuu hitaammin.

perho-ukko:
  Tuohon seikkaan minulla olisi oma mielipide,elekroniikka tietämys kyllä riittää,mutta olen vanha ukko,nuoret hoitaa homman,ovat viisaampia,minä keskityn puukkoihin ja perhoihin !!!! :-X

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 22.11.2011     kello on 20:22 ---  Tuohon seikkaan minulla olisi oma mielipide,elekroniikka tietämys kyllä riittää,mutta olen vanha ukko,nuoret hoitaa homman,ovat viisaampia,minä keskityn puukkoihin ja perhoihin !!!! :-X

--- Lainaus päättyy ---

Minua kiinnostaa mielipiteesi, vaikka olen myös vanha niin haluan oppia uusia juttuja. ;) Edellisessä vastauksessa vain totesin, en kertonut syitä.

perho-ukko:
 Nykyiset autot on niin pitkälle sirujen varassa,en koskisi moiseen !! ;D

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 22.11.2011     kello on 20:49 --- Nykyiset autot on niin pitkälle sirujen varassa,en koskisi moiseen !! ;D

--- Lainaus päättyy ---

Sori, mutta nyt minä putosin kelkasta. :-[

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View