Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Matkasuunnitelmia ulkomaille 2026

<< < (7/7)

Alan:
Huominen Marseillessa ja sunnuntaina moottorimarssi niin pohjoiseen kuin jaksaa ajaa. Nelikymppisiä karkuun enkä puhu nyt iästä. Elsassissa häätyy käydä vaan jos sieltä Hollantiin. Ei kai siellä ikänään ole noin kuuma.

K.E.V:
Kuule jopa Lordien maassa povattu hellettä ja reippaasti.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 18.06.2026     kello on 17:35 ---Kuule jopa Lordien maassa povattu hellettä ja reippaasti.

--- Lainaus päättyy ---

Onneks oltiin molemmat liikkeellä 'hyvän sään aikaan'!   :)

Alan:
Kuumalla ja helvetin kuumalla on eroa. Vaan mukavaa Suomen juhannusta. Olen nähnyt sen viimeksi vuonna 2012.

K.E.V:
Töissä ollessa meni 30v ilman Suomen jussia, nyt ollut muutamana vuotena kun lähdetty keväällä ajoissa. Se on kesän jatkamista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View