Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Millainen nosturi?
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Kare - 20.11.2011 kello on 20:33 ---Terve!
Olisko siinä ollu muuta eroa, kuin se hinta :-\ ; kahenkympin tunkki olis maksanu vaan neljäkymppiä :(
--- Lainaus päättyy ---
ei sill osto paikast ooväliä.. mä ostin puuilost korjaamolle tunkin ja ny ku korjaamoki ollu koht kymmenen vuotta kiinni ni tunkki toimii vieläki ja on tukeva rakenteinen kolmen tonnin.. ja makso markka aikaan enempi ku satasen...
kimi:
5 tonnin pullotunkki, ei vie tilaa ja toimii.
Noita halpoja hallitunkkeja ei kyllä enää koskaan tule hankintalistalle, 2 kpl vääntynyt auton alle. Kevyen Corollan alle toinen vääntyi ja se pistää kyllä miettimään miten tuollainen voi olla CE merkitty, auton kokonaispaino 1000kg luokkaa ja silloin 1 pyörä ilmassa tasaisella maalla.
perho-ukko:
Minulla on hallitunkki,en muista mistä ostettu,aina mukana,ja auto,(a-auto,3500kg),nostaa kerralla jomman kumman pään ilmaan,eikä ole hajonnut,ainut on ,että tahtoo poveri loppua siitä varresta pumppaamiseen !!
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 20.11.2011 kello on 21:06 --- Minulla on hallitunkki,en muista mistä ostettu,aina mukana,ja auto,(a-auto,3500kg),nostaa kerralla jomman kumman pään ilmaan,eikä ole hajonnut,ainut on ,että tahtoo poveri loppua siitä varresta pumppaamiseen !!
--- Lainaus päättyy ---
Pitempi varsi... :)
aaoulusta:
Tai ohuemmat öljyt.... :D :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta