Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Millainen nosturi?

(1/9) > >>

jus66si:
Tuommonen kysymys nousi tuossa ilmaan, kun juttelin yhden matkailuautomiehen kanssa, jotta millainen nosturi/tunkki teillä on ajopelissä käytössä?

Mikä olisi sellainen ihannepeli esim renkaan vaihtoon ja pikku huoltohommiin esim tienpäällä?

Meikäläisellä tuli auton mukana sellainen aikas rouheen kokoinen "haitaritunkki" ja itse tehty pultinavain  :-X Johon oli tehty 90 asten kuluma myös sinne vääntöpäähän ilmeisesti polkaisemista varten.(olisko ollut harrikkamiehiä edellinen omistaja)

Tunkki nousee/avautuu taas räikkätyyppisellä avaimella.

Että kertokaas millaisia nitkuttimia löytyy ;D

Roksis:
Haitaritunkki hajosi joten otin suunnan IKH:hon ja ostin 3tonnin nestetunkin.

perho-ukko:
 Minulla mukana hallitunkki ,mahtuu myös räjähtäneen etupyörän taakse!!! ;D

jus66si:
Räjähtäneestä pyörästä tuli mieleen eräs reissuni pohjoiseen.

Silloin oli alla Honda Accord ja meni kolme continentaalia pökäleeksi reissun aikana. Kaksi repesi kunnolla ja yhdestä rupsahti runko. En ole conteja sen jälkeen katsellut kuin mainoksissa.
Tosin tieverkkokin oli kyllä remontissa, mikä varmaan osoitti ettei nuo renkaat olleet oikein offroad tasoa. Sellaista pikkulapsen nyrkin kokoista särmikästä sepeliä pitkin piti hissutella 40-50 km/h
Vähän oli ääriolosuhteita silloin.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 20.11.2011     kello on 13:09 ---Räjähtäneestä pyörästä tuli mieleen eräs reissuni pohjoiseen.

Silloin oli alla Honda Accord ja meni kolme continentaalia pökäleeksi reissun aikana. Kaksi repesi kunnolla ja yhdestä rupsahti runko. En ole conteja sen jälkeen katsellut kuin mainoksissa.
Tosin tieverkkokin oli kyllä remontissa, mikä varmaan osoitti ettei nuo renkaat olleet oikein offroad tasoa. Sellaista pikkulapsen nyrkin kokoista särmikästä sepeliä pitkin piti hissutella 40-50 km/h
Vähän oli ääriolosuhteita silloin.

--- Lainaus päättyy ---
  Minulle sattui muutama vuosi sitten,Oulun moottoritiellä räjähti etupyörästä rengas,pullotunkki ei mahtunut alle,kaiken lisaksi oli hirviaita,ja piti etsiä kivi,minkä päälle ajaa tyhjän renkaan,aikamoinen savotta,sen jälkeen mukana kulkee hallitunkki !!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View