Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Best-caravan konkurssi

<< < (2/6) > >>

Tietis:
Onhan nuo merkit ollut selvästi nähtävissä eli ei yllätys.

Ensimmäisten kommenttien perusteella näyttää siltä, että kovin on oltu tyytymättömiä Bestacaravanin toimintaan. Itse en ota tuohon puoleen kantaa, kun en ole palveluita juuri käyttänyt, ainoastaan tarvikekaupasta olen muutaman kerran jotain ostanut ja muutama hassu yö Bestparkin karsinassa tullut yövyttyä. Ja matkamökin hankintavaiheessa tuli käytyä muutamaa vaihtoehtoa heillä katsomassa, mutta tuolloin ei edetty niin pitkälle että olisi myyjän kanssa syvällisesti matkamökeistä keskusteltu. Siinä kaikki omakohtaiset kokemukset, eikä noissa moitteen sijaa.

Isossa kuvassa tuo on kuitenkin sääli. BC on rohkeasti pyrkinyt uudistamaan markkinaa ja luomaan uusia liiketoimintamallej a,esim. erilaiset leasing- ja "anna autosi vuokrattavaksi" -mallit ja Bestpark. Siitä voidaan sitten olla montaa mieltä, onko uudet liiketoimintamallit toteutettu asiakkaan kannalta riittävän toimivina ja liiketaloudellisest i kestävinä. Mutta yritetty on, ja siitä rohkeudesta hatunnosto. Suomessa tarvitaan rohkeita yrittäjiä, jotka ottaa riskiä ja pyrkii luomaan uutta markkinaa ja tavoittamaan uutta asiakaskuntaa, joka ei ole perinteisillä toimintatavoilla tavoitettavissa. Siinä on riski, ja nyt ei ihan onnistunut. Kysykää Googlelta tai AI:lta mikä on "sinisen meren strategia".

Toivottavasti Sorvari saa yrityssaneerauksen kantta firmansa jiiriin ja homman uuteen lentoon.

megaman:

--- Off-Topic: ---Sen olen huomannut, että tällaisilla  otsikoinneilla on tapana vetää jälkiviisaita asiantuntijoita puoleensa kuin häkä. 😮

Aakku:
Entä takuut ja mahdolliset osamaksut...

Jos on vakuutusyhtiöt takuiden takana, niin ei liene hätää. Jos on jotain kahdenkeskeisiä takuujuttuja ym. niin itse ainakin pyrkisin nopeasti hoitamaan asiat kuntoon.
Tehdastakuu toki jatkuu muissa liikkeissä, mutta muut reklamoinnit hoitaisin pikimmiten. Mitään ennakkomaksuja ei toistaiseksi kannata maksella.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Tietis -  3.01.2026     kello on 10:01 ---Isossa kuvassa tuo on kuitenkin sääli. BC on rohkeasti pyrkinyt uudistamaan markkinaa ja luomaan uusia liiketoimintamallej a,esim. erilaiset leasing- ja "anna autosi vuokrattavaksi" -mallit ja Bestpark.

--- Lainaus päättyy ---

Sivusta katsottuna tuo 'Bestpark' oli huono vitsi....

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  3.01.2026     kello on 10:56 ---Sivusta katsottuna tuo 'Bestpark' oli huono vitsi....

--- Lainaus päättyy ---
Erittäin luotaan työntäviä aidattuja parakkeja...

Itseäni harmitti, kun Bestparkit jyräsi tieltään oikeat yön yli matkaparkit. Moni kunta varmaan jätti oman kehityksensä, kun lähistölle tuli tällainen häkki.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View