Arska100 omistaa pikku Caradon.
SMY:llä myös
Sekä Rauzilla.
SMY:llä myös
Sekä Rauzilla.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Arska100 omistaa pikku Caradon.
SMY:llä myös Sekä Rauzilla. Edukas lastulevy auto, Detskussahan paljon samaa hieman prameampi vaan. Hinta-laatu suhteeseen olin tyytyväinen, 449 Carado oli
Itse mennyt tällä Carado T448:lla nyt reilu 6 vuotta ja käytännössä asun suurimman osaa aikaa tässä.
(öitä ehkä n.1500 tässä). Autohan on Sunlightin kanssa ihan sama. Olen myös muiden Carado mallien kanssa, Detskun kanssa yms. ollut tekemisissä ja oma vaan on tuntunut parhaalta. Näissä oikeasti ollut mallien välillä eroja. Esim. osassa Caradoissa on lämmitys mietitty pidemmälle kuin toisissa malleissa (yllätti tänä talvena että ikkunan alla olevien listojen alle ei ollutkaan vedetty lämpökanavia alkovimallissa kun omassa on). Isoin remppa on alustassa vessan lattia jonka muovi ala-laatuista (tosin vessan/kylppärin lattia ongelmia aika monella merkillä). Mutta tätä perus karavan laatua. Jääkaappi on merkkia x, lämmitin on merkkiä y, vessanpönttö merkkiä p. Niiden kanssa niihin liittyvät haasteet tietenkin niihin liittyviä. Lisään vielä että oman auton verhoilut olleet huonoja keinonahkapäätyinee n. Ei kestäneet käyttöä, onneksi ne sai verhoiltua uudelleen. Tsekatkaa caradoista sivuoven alareunan kunto. Kuivan piti auton olla, mutta sivuoven alareuna tarkemmassa tutkimuksessa paljastui n. 7 cm korkeudelta märäksi.
Tähän mennessä ollut tyytyväinen autoon ja hyvin ollaan pärjätty myös talvella. Vähän on ollut tottumista tuohon trumaan lämmittimenä mutta muuten olen tyytyväinen.
Sivuja: [1] Siirry ylös
|