Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ottaa päähän.

<< < (109/116) > >>

virpimu76:
Kun mulla alkaa poskissa tuntuun niin hakkaan sen puolen käsin 2h aamu   2h päivällä ja 2h illalla  ja ja enemmänki kon tuo kone = niin tehoton..= muuten turvoksissa sen jälkeen ja mustelmillakin..vie l ei "tälle"vuodelle oo tarvinnu,,mutt eilen kyllä nukutti päivälläkin ihan kivasti ja poikani oksutaudis eilen,,tänään näyttäis paremmalle.
Mähän juon nuit tulehduksia ehkäiseviä maustejuttui joskos ei mittään tuliskaan..nooh  parissa päivässä noista oon eroon hakkaamalla päässy..
Pikaisia paranemisia Ipsulle,, Thumb

migel:
Mulla on vaan yksi resepti noihin tulehdusperäisiin,niin valkosipulia ja runsaasti. Mulla toimii niin miksei muillakin ja en nyt puhu mistään kahden kynnen kuurista vaan siis ihan kunnolla,ja joka päivä,pysyy tulehdukset taka-alalla.    t migel

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 14.01.2015     kello on 06:24 ---Mulla on vaan yksi resepti noihin tulehdusperäisiin,niin valkosipulia ja runsaasti. Mulla toimii niin miksei muillakin ja en nyt puhu mistään kahden kynnen kuurista vaan siis ihan kunnolla,ja joka päivä,pysyy tulehdukset taka-alalla.    t migel

--- Lainaus päättyy ---

joka päivä,pysyy tulehdukset taka-alalla.  Pysyy kaikki muutkin taka alalla :laugh: :laugh:

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 14.01.2015     kello on 05:28 ---Kun mulla alkaa poskissa tuntuun niin hakkaan sen puolen käsin 2h aamu   2h päivällä ja 2h illalla  ja ja enemmänki kon tuo kone = niin tehoton..= muuten turvoksissa sen jälkeen ja mustelmillakin..

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on hakattu olo ihan ilmankin. Posket on niin arat ettei tulis mieleenkä alkaa niit hakkaan yhtään millään. Pää ja posket tuntuu räjähtävän jos ees hiukan vääristää..

Valkosipuli vois olla kyl hyvä, mut ei tosiaan tämmöses "palveluammatissa" ehkä kovin "asiakasystävällinen".. 

Ensimmäisen poskiontelotulehduk sen oon saanu 27-vuotiaana kun opettelin väkisin niistämään. Siihen asti en vaan osannu, vaan vedin sit sisäänpäin mitä sattu tulemaan. Ei olis kannattanut opetella  :-\

migel:
Joo mut Ipsu sit ku sä syöt sitä joka päivä niin se tuoksahdus häipyy! Ja paskaaks sil on välii jos valkosippa tuoksuu?! :D
Krya på dig!             t migel

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View