Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ottaa päähän.

<< < (107/116) > >>

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 18.03.2014     kello on 07:52 ---Mullakin lukitsematta, mutta vihapäissään joku oli repinyt luukun saranoiltaan....sii s tämän jälkeen aina tämäkin luukku lukkoon.
Olihan tuo hömelö vääntäny kuskin peilin ovea vasten (onneksi siin on turvasarana ja jäykkä sellainen) sekä käyny kääntämässä peruutuskameran linssin osoittamaan suoraan alas....
Kunhan saan kulkimen korjaamolta pitänee mennä pe-la yöksi kulkimeen varusteina kamera & tehokas käsivalaisin

--- Lainaus päättyy ---
Voi vit... Törkeää hommaa tuo hajottaminen. Ota myös vaikka pesismaila mukaan. Sen kantaminen ei oo rikos ja saattaa
se antaa pontta mielipiteellesi jos satuis joku vesipää hipelöimään kulkinettasi. Jumalauta että pistää hermoon tuollainen
törkeily. Aikoinaa nappasin kaupungilla kiinni peilien potkijan ja ... >:D

Duster:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 18.03.2014     kello on 12:31 ---Voi vit... Törkeää hommaa tuo hajottaminen. Ota myös vaikka pesismaila mukaan. Sen kantaminen ei oo rikos ja saattaa
se antaa pontta mielipiteellesi jos satuis joku vesipää hipelöimään kulkinettasi. Jumalauta että pistää hermoon tuollainen
törkeily. Aikoinaa nappasin kaupungilla kiinni peilien potkijan ja ... >:D

--- Lainaus päättyy ---
Tyydyn pitkään Magliteen (6patterinen), taskulampullahan saa lyyä itsepuolustukseksi ;D

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 18.03.2014     kello on 16:09 ---Tyydyn pitkään Magliteen (6patterinen), taskulampullahan saa lyyä itsepuolustukseksi ;D

--- Lainaus päättyy ---
Thumb mulla samanlainen. Hyvä myös lamppuna  ;)

Duster:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 19.03.2014     kello on 15:39 --- Thumb mulla samanlainen. Hyvä myös lamppuna  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Todella monikäyttöinen ja ennenkaikkea kestävä ;D

Kaija:
Ottaa päähän!  >:D Mä jo kerkisin julistaa puoli vuotta vaivanneen iskiaksen selätetyksi; viime torstaina oli viimeinen käynti fyssarilla. Pomon kanssa käytiin "lakisääteinen" keskustelu mun lukuisista sairaslomista ihan hyvässä hengessä. Ja tänään on taas kankku ja kontti kipeänä eikä edes tottele Buranaa!  >:D
Edessä 4 viikkoa valmistusvuoroa eli tätä fyysistä ruheltamista. Pitkäperjantaina sitten lomille ja mieluiten ei rampana...  :-X

Ton apinan (Muru/Riesa/X5) konepelti ei suostu aukeamaan ja mun pitäis lisätä tuulilasinpesuneste ttä. Osaan siis avata sen ja olen 3,5 vuotta hoitanut tän homman. En tiedä, minkä ilkimyskohtauksen se nyt on saanut. En uskaltanut sitä muovista ripaa repiä lujempaa, ettei se jää käteen. Äääh!  >:D

Kaiken lisäksi rakas mieheni soitti aamulla mulle töihin ja melkein lällätteli, että punarinta omassa pihassa. Juu, ehdin taatusti kesän aikana kuunnella tiksutusta kyllästymiseen asti, mutta se kevään eka havainto.... Eihän sitä otusta nyt tietenkään näy eikä kuulu.  :-[

Muuten menee ihan hyvin. Kai.  :(

Muoks! Kun räksä on huomattavasti punarintaa isompi, niin eikös siitä saa isomman pihapinnankin?  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View