Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ottaa päähän.

<< < (96/116) > >>

retsasung52:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 16.01.2014     kello on 11:38 ---Mitäs tuo nyt on.... Trafin suoraveloitus muuttui kyllä e-laskuksi mutta möllötti sitten siellä 'sähköisessä pankissa' odottamassa hyväksymistä!!   :o
Ei onneksi sattunut ratsiaa kohdalla, olisi syntynyt mielenkiintoinen väittely siitä, kuka maksaa.....    ::)

--- Lainaus päättyy ---

Hieman huolellisuutta :D täppi kohtaan maksetaan automaattisesti ja kun vielä saa ilmoituksen sähköpostiin ja kännykkään niin ei voi kuin syyttää itseään jos jää laskut maksamatta.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: retsasung52 - 16.01.2014     kello on 13:02 ---Hieman huolellisuutta :D täppi kohtaan maksetaan automaattisesti ja kun vielä saa ilmoituksen sähköpostiin ja kännykkään niin ei voi kuin syyttää itseään jos jää laskut maksamatta.

--- Lainaus päättyy ---

Hieman huolellisuutta sisälukuun!   ;D  EN MINÄ muuttanut suoraveloitusta e-laskuksi, enkä siten voinut laittaa täppääkään mihinkään. Se vaan oli tullut, niinkuin Jäätteenmäen faxit. Eikä missään näkynyt että minulla edes olisi e-laskusopimus Trafin kanssa.   >:D

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 16.01.2014     kello on 13:21 ---Hieman huolellisuutta sisälukuun!   ;D  EN MINÄ muuttanut suoraveloitusta e-laskuksi, enkä siten voinut laittaa täppääkään mihinkään. Se vaan oli tullut, niinkuin Jäätteenmäen faxit. Eikä missään näkynyt että minulla edes olisi e-laskusopimus Trafin kanssa.   >:D

--- Lainaus päättyy ---
Pikku juttuja..mulla oli auto katsastamatta parisen vuot..pollari pysäytti ku en sit huomannu stop merkin kohil pysähtyä kokonaan..no ku seriffi katteli auton papereita totes et ei oo viimevuotista "leimaa" lainkaan..No siitä sit suoriltani katsastustoimistoon ja homma bueno..sakkoakin sain..vaan 60e ja vain siitä stopmerkin ohittamisesta ilman pysähtymistä  ;D Meinasiva kyl alkaa ruuvaileen mut eivät sit viitsineet kun vakuutin meneväni samantein konttorille.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 16.01.2014     kello on 15:42 ---Pikku juttuja..mulla oli auto katsastamatta parisen vuot.

--- Lainaus päättyy ---

Se onkin pikkujuttu. Verot taas kerrotaan kymmenellä....

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 16.01.2014     kello on 15:48 ---Se onkin pikkujuttu. Verot taas kerrotaan kymmenellä....

--- Lainaus päättyy ---
No joo se..mut tarkotinki unohtamista..tyttär eni ihmetteli kovin, et miten voi unohtaa katsastaa auton??

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View