Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ottaa päähän.

<< < (5/116) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 26.07.2013     kello on 21:52 ---Tilasin ruis Mc Feast:n.
Pussista löytyi valkoiseen "pullasämpylään" tehty hampurilainen   >:(
En ajellut takaisin, ei olis safkis siihen riittänyt.
Ketutti kyl.

--- Lainaus päättyy ---

Liiteristä saa hyviä valmis-salaatteja 4 eurolla, kannattaa ostaa ennemmin semmoinen kuin noita "hampurilais" mössöjä ;)

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: norlet - 27.07.2013     kello on 11:21 ---Mitäs sitä sanotaankaan ihmisen parhaasta ystävästä.... Ymmärrän täysin tilanteen enkä kyllä takaa tekosiani jos saan kiinni kyseisen ihmisen joka tuollaista "harrastaa" >:D. Eikös siitä lain rikkomisesta jos "tilanne sitä vaatii" ollut vasta uutisissa puhetta...

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on kaverista kuva ja jos sattuu pimeällä kujalla Karhulassa vastaan tulemaan niin vois vaikka pikkaisen muiluttaa.. >:D

Turhan Höpöttäjä:
Aikoinaan olin minäkin kateellinen vapaa-ajasta. Nyt kun olen osa-aika eläkkeellä, olkoon muut kateellisia.  ;D

Soleil:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.07.2013     kello on 10:08 ---Minua ottaa päähän kadehtiminen.

--- Lainaus päättyy ---

Niin minuakin. Se myös, että positiivinen asenne asioihin tulkitaan elvistelynä tai leuhkimisena. Toisista ihmisistä pahan puhuminen. Se on niin suomalaista.
Itse en edes osaa olla katellinen vaan iloitsen toisen hyvistä asioista ja menestyksestä.

Alan:
Perhana. Ei kaveri onnitellut sahan hankinnasta, kun tuo ei ottanut kunnolla kierroksiakaan. En päässyt sitten käskemään kadehtimaan. No pitää ajella se varovasti sisään, niin eiköhän tuosta rahamiehen vehkeestä saa hyvän kaverin, on sentään ihan Husqvarnan kopio.

------------

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.07.2013     kello on 21:13 ---Aikoinaan olin minäkin kateellinen vapaa-ajasta. Nyt kun olen osa-aika eläkkeellä, olkoon muut kateellisia.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Älä sinä sitten ole muille kateellinen, vaikka jollain olisikin enemmän rahaa kuin sinulla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View