Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ottaa päähän.
Stara:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 20.09.2013 kello on 16:00 ---Ottaa pattiin.....taas on akku sökö, vasta parisen vuotta sitten vaihdoin kulkineeseen akun (viime syksynä akku oli kanstyhjä ja pistettiin hinurilla käyntiin ja nyt taas joutui soittamaan AL Tiepalveluun saadakseen huomisaamuksi hinurin antamaan apuvirtaa (siis startteri+FL6 Volvo)...
No huomenna saan onneksi uuden akun JKL:stä Thumb Thumb (JKL:n Varaosahalli)
--- Lainaus päättyy ---
Jos parisen vuotta vanha, niin menee kyllä valmistajan virhevastuun piikkiin, mikäli et ole sitä itse esim. täysin tyhjäksi ajanut?
Duster:
Ostimpa uuden, wanha BOSCH saa jäädä apu akuksi josta saapi tarvittaessa omaehtoisesti apuvirtaa.....uusi se ei oo BOSCH
Haapaniemen Paroni:
Kaikki hyvin ;) :D
Topelius:
Meidän 3.5v pikku karavaanari on ollut niin surullinen ja vihainen mulle kun Hobby on viety talviunille katokseen. Vaunua pitäis kuulemma säilyttää omassa pihassa...
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 22.09.2013 kello on 21:07 ---Meidän 3.5v pikku karavaanari on ollut niin surullinen ja vihainen mulle kun Hobby on viety talviunille katokseen. Vaunua pitäis kuulemma säilyttää omassa pihassa...
--- Lainaus päättyy ---
Harvinaisen fiksu pikkukaveri ;)
Ja mua ottaa päähän vieläkin tämä selkäsärky. Tosta SI-nielen kohtaa se alkaa.. Sit repii eka pakaralihasta, sit etenee reiden ulkoreunaan ja polveen asti. Huomenna mennään taas varmaan varpaissa asti >:D
Ihan normaaliahan sekin on että seisoessa häviää tunto varpaista... No, onneks huomenna on lääkäri, josko se osais jotain sanoa tähän vaivaa. Selkäsärkykin alkaa olla lievempää kuin tämä siitä johtuva vitutus.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta