Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Hyvää mieltä helposti
MatsOnni:
No hemmetti, mun ja Ossi66:en vastuulleko tämä nyt jäi :o Ei riitä, kyllä yli 700:sta pitäis löytyä vähintään 70 luovuttajaa ;)
Vakavasti puhuen, rajoitukset on sekä luovuttajan että saajan turvaksi, ei niille mitään voi. Mutta kaikki muut vois vaikka...
aaoulusta:
Tulipahan mieleen sellainen seikka jotta on kumminki hyvä ettei suomessa makseta verenluovutuksesta rahallista korvausta ja että se on noinkin tarkkaa seurantaa kuka voi luovuttaa verta! muistatteko miten joskus aikanaan esim Ranskassa kävi...
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 17.11.2011 kello on 16:06 ---Tulipahan mieleen sellainen seikka jotta on kumminki hyvä ettei suomessa makseta verenluovutuksesta rahallista korvausta ja että se on noinkin tarkkaa seurantaa kuka voi luovuttaa verta! muistatteko miten joskus aikanaan esim Ranskassa kävi...
--- Lainaus päättyy ---
Kanssasi samaa mieltä, pitää olla vapaaehtoista.
MatsOnni:
Ilman muuta vapaaehtoinen, eikä korvausta. Mulla on yksi tuttu, joka on luovuttanut kymmenissä maissa (ehkä yli 60:ssä en nyt muista tarkasti) esim. Kuubassa, joissakin Afrikan ja Aasian maissa jne. Melkomoisia kokemuksia on kertonut.
Roksis:
Joskus kävin, mutta enää ei kelpaa. Nykyään kun ottavat niin saman tien heittävät pois. Paljon olen saanut toisten luovuttamaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta