Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Hyvät kengät

<< < (5/7) > >>

Ossi66:
Onhan noita sieviläisiä tullut muutamat kulutettua lapsesta asti. Osan olen hakenut suoraan tehtaan varastolta kun on tuossa sopivan lähellä. Mm "metsäkengät" makso tehtaalla alle 170 kun kaupoissa hinta yli 200. Noiden lisäksi on käytössä kahdet "sieviläiset" kesäkengät, yhdet talvikengät ja nyt jalassa olevat välikauden mallit. Nämä jalassaolevat on Sievin suutarin käsintekemät eli markkinoilta ostetut "messumallikengät". Ainakin täälläpäin markkinapaikoilla kiertää myyjä, joka ostaa sievin kenkämessujen mallikappaleet - miesten mallikengät on kokoa 42 joten niitä tohtii ostaa omaan jalkaan vaikka sovittamatta ;)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: teebasso - 17.11.2011     kello on 01:36 ---Viime syksynä kiivettin eräälle kukkulalle Scotlannissa kaverin kanssa. No, matkakumppanilla etuvarvas turvoksissa ja normaalit kengät eivät mahtuneet jalkoihin ja niinpä croksit jalkaan ja matkaan.  Oli aika hauskaa kun niitä etsittiin vähän väliä ruohikosta ja mikämistä paikoista.Onneksi oltiin ennen tätä vaellusta käyty viskitehtaassa. Ei paljon haitannut!  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa maastossa kääntää remmi kantapään taakse ;D

Turhan Höpöttäjä:
Näillä kengillä on meikäläinen ulkoharrastuksiaan polkenut. "Parasta" mitä minä tiedän . ;)
Ja syyshuollon jälkeen. ;D
Nuo pitkä vartiset on hyvät lumikenkien kanssa.  :)

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 17.11.2011     kello on 07:58 ---Kannattaa maastossa kääntää remmi kantapään taakse ;D

--- Lainaus päättyy ---
Samoin olen kopio-crockseja käyttänyt m-autolla ajaessa noissa lämpimissä maissa - remmi takana, niin eivät jää polkimiin  ;D

Minnekään maastoon noilla ei tee mieli kun pohjat sellaista höttöä, että kaikki kivet tuntuu läpi :-[
Lisäksi noi menevät uimakenkinä (remmit takana) Kroatia kivirannoilla. Tosin, jos merisiili jäisi alle niin läpi tulisi  :-X

Mutta hyvät yleistossut.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Kare - 17.11.2011     kello on 00:54 ---ajettu Himoksen reisu motskarilla Reinot jalasa. Ei juuri kenkä tosta parane :D

--- Lainaus päättyy ---

Tämä on kovimpia juttuja mitä koskaan olen täältä lukenut.  ;D

Vaan kannattaisiko antaa suutarin raudoittaa ne niin olisi pikkuisen suojaa kolaritilanteessa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View