Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Hyvät kengät

(1/7) > >>

vesako:
Kun nyt muutenkin olen vähän erillainen.
niin jalatkin ovat omituiset tai sitten ei. ;)

Mutta tuolta saa tosi hyviä ja miellyttäviä
kenkiä jokaiseen jalkaan.

Ainakin itse olen positiivisesti huomannut.

www.sievishop.fi

Onneva:
Niin onkin ja kotimaisiakin lienevät.
Olen vuosia suosinut Sievin kenkiä töissä ja vapaa-ajalla.

Jushi69:
Olen työni puolesta saanut käyttää turvakenkiä ja niistä olen jo vuosia suosinut Sieviläistä.
Kun aloitin urani niin täytyy sanoa että niistä ajoista nykyiset turvakengät on jopa kohta paremmat kun siviilikengät.Itse olen suosinut Goretext kenkää GT 2 XL.Onhan mukava jalalle.Vieläkö saisivat sen nokkaosan komposiitiksi niin ei pakkasella kärki jäädy.Siis varpaankärki.

kaitsute:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 16.11.2011     kello on 19:51 ---Olen työni puolesta saanut käyttää turvakenkiä ja niistä olen jo vuosia suosinut Sieviläistä.
Kun aloitin urani niin täytyy sanoa että niistä ajoista nykyiset turvakengät on jopa kohta paremmat kun siviilikengät.Itse olen suosinut Goretext kenkää GT 2 XL.Onhan mukava jalalle.Vieläkö saisivat sen nokkaosan komposiitiksi niin ei pakkasella kärki jäädy.Siis varpaankärki.

--- Lainaus päättyy ---

Onko noissa leveä lesti, kun tahtoo olla työkengät hieman kattelussa?

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 16.11.2011     kello on 20:36 ---Onko noissa leveä lesti, kun tahtoo olla työkengät hieman kattelussa?

--- Lainaus päättyy ---
Joo on kun mää on sellanen lättäjalka  :)
Siitä tuo XL merkintä.Niitähän löytyy myös tavallisella lestillä.Kantsii käydä kokeilemassa josko kävis jalkaan.

Edit:No eihän se niin mennykkään.Eli XL tarkoittaa että kengänkoko alkaa 39-47.
Löysin herkullisen näköisen Sieviläisen eli GT16 S3. Onkohan nuo miten hyvät jalalle.En ole päässy kokeilemaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View