Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Hyvät kengät

<< < (3/7) > >>

Yrjö:
  Sieviläisiä ostin silloin kun  työnantaja ei vielä maksanut. Nyt kun kun  työnantaja ei enää maksa, ostan Sieviläisiä. Tässä välillä kerkesi olla monenlaisia, ehkä ne ovat osasyynä nykyisiin jalkavaivoihin?

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 16.11.2011     kello on 19:51 ---Itse olen suosinut Goretext kenkää GT 2 XL.Onhan mukava jalalle.Vieläkö saisivat sen nokkaosan komposiitiksi niin ei pakkasella kärki jäädy.Siis varpaankärki.

--- Lainaus päättyy ---

Minä olen käyttänyt Sievin Matrix S2 kenkiä, ovat kanssa mukavat jalalle.

Amigo:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.11.2011     kello on 21:27 ---Mulla oli talopaketin kohdalla sama valintaperuste, mutta tuosta ei nyt sovi enempää puhua...
Mutta siis ei ole Jukka-talo, Kastelli eikä sellaisessa Puustellin keittiötä.

Suosittelen Meindlin kenkiä, kestävät pitkään. 20 vuotta olen käyttänyt vaelluskenkiä arkikenkinä, töissäkin toimistopäivinä.

--- Lainaus päättyy ---

Komppaan kyllä Alania. Itse käytän myös Meindelin kenkiä, arjessa ja vaelluskenkinä siis todella kestäviä.

Vesseli:
Olen vuosikausia käyttänyt vain Sievin kenkiä. Kerran kokeilin jalassani Jalasta, mutta niistä lähti jokin omituinen haju, joka ei ollut jalkahikeä, ja ne oli pakko heittää pois.

Kun jäin puolitoista vuotta sitten pois työelämästä, minulle jäi kotiin vietäviksi kolme paria työnantajan maksamia talvikenkiä mallia SOLID XL S2 (yksi pari vielä tehtaan paketissa) ja  kaksi paria kesäkenkiä mallia GT 3 XL S2. Näissä XL tarkoittaa leveää lestiä. Molemmat mallit kestävät kaikkea muuta paitsi naulaan astumista. Molempia malleja saa myös naulaanastumissuoja lla. Näillä kengillä kävin töissä ollessani "pakollisissa" illanistujaisissa soittoruokaloissa enkä ole juuri muita kenkiä pitänyt. Ovat ne vain niin mukavat jalalle.

Ps. sain kerran arvonnasta italialaiset turvakengät, mutta merkkiä en muista. Piti ottaa kaksi numeroa ylisuuret, kun ne olivat niin kapeat. Ei niitä voinut pitää, kun ne olivat lisäksi aika raskaat. Hintalappu oli kyllä komea, yli kaksi kertaa kotimaisten hinta.

88k5:
Monta vuotta jo nämä ovat olleet harrastejalkineina;

Tarkenee talvella touhuta aurauskaluston kanssa  8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View