Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Laturit ei kestä, edellinen toimi 2v nyt uusin 1v mikä ongelma?

<< < (5/6) > >>

0zz1:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 25.07.2025     kello on 22:51 ---  Ootko kysynyt:
      https://www.suomenakut.fi/laturit-ja-lataustarvikkeet/
 olis siinä likellä Lielahdessa yksi myymälä.

--- Lainaus päättyy ---
kysytäämpä kiitos vinkistä!

elwari:
Pyydä, että tekevät akkukaapelit samalla, niin tulee kunnolliset, tuo ottaa 200A virtaa, jos on 2000W kuorma kiinni.

0zz1:
onkos täällä ymmärrystä näihin Victronin laitteisiin, katselin hieman oheista settiä mutta koska mulla on jo ne omat akut niin en varmaan tarvi/saa toimiin tuota Battery Monitoria niiden kanssa joten se olis tässä kohtaa turha samoin en näe ehkä tuolle Global Monitorille käyttöä toisin sitten jos oikein ymmärsin tuo Close Range Monitor ja Bluetooth appsi voisi toimia omassa käytössä ja jos tuo Battery Protector toimii myös noille mun AGM akuille niin ehkä se voisi olla ihan pätevä.

Eikös tossa olisi ihan pätevä laitteisto joskaan ei ihan halpa jolla pärjäisi puskaparkissa. Tohon siis lisäksi ne 92AH ja 95AH AGM Banner akut ja jonkinlainen aurinkopaneeli(t) katolle.

elwari:
No mulla just batterimonitori oli ensimmäinen sininen härpäke, minkä ostin. Se laskee akkuun tulevat ja menevät ampeeritunnit niin sillä pysyy hyvin kartalla jäljellä olevasta kapasiteetista. Se toimii minkä akun kanssa vaan.

0zz1:

--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 26.07.2025     kello on 19:55 ---No mulla just batterimonitori oli ensimmäinen sininen härpäke, minkä ostin. Se laskee akkuun tulevat ja menevät ampeeritunnit niin sillä pysyy hyvin kartalla jäljellä olevasta kapasiteetista. Se toimii minkä akun kanssa vaan.

--- Lainaus päättyy ---
jahas no otetaan se sitten kanssa mukaan pakettiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View