Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Lisää akkutehoa, mikä paras vaihtoehto?

<< < (6/11) > >>

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: joe244 - 25.07.2025     kello on 20:05 ---Minulla hiustenkuivaaja, mikro, leivänpaahdin, airfrier. Ja olen aina puskissa. Miksi puskissa pitäisi olla huonommat vehkeet kuin kotona?
Tai no joo, astianpesukone puuttuu autosta ja pyykit pitää käydä pesemässä jossakin itsepalvelupesulass a.

--- Lainaus päättyy ---

Niin, miksipä 😁

Tulipa mieleen -70 luvun puoliväli, kun ostin ensimmäisen matkailuvaununi 🤔

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Stara - 25.07.2025     kello on 20:28 ---Niin, miksipä 😁

--- Lainaus päättyy ---

Ajat ja tarpeet muuttuu.

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: Stara - 25.07.2025     kello on 20:28 ---Niin, miksipä 😁

--- Lainaus päättyy ---
minkä merkinen se mahtoi olla?

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: joe244 - 25.07.2025     kello on 20:09 ---Minulla vajaa 6m alkoviauto. Kaikki sopii mukaan ja tilaa on vielä tyhjilläänkin.
Koska heivasin kaasut mäkeen, niin tuli kahden kaasupullon kokoinen kaappi ja yhden truma 3004 kokoinen kaappi.

Diesel lämppärit ja induktioliesi sopii todella pieneen tilaan.

--- Lainaus päättyy ---
Joillekin tuo käy, itse en edes kuvittelisi. Minun kulkimessa tankkipullo ja tavallinen on apparin penkin /säilytyslokeron alla. Saa aika luova olla kun sinne sovittaisi kodinkoneita tms matkan ajaksi, lämppäri on yhden istuinryhmän alla välipohjassa missä myös lämpimät säilytystilat ja vesisäiliöt. Hyvin äänetön ja tasalämpöinen. Sitten on iso jääkaappi/pakastin, ja kaasu uuni. Ei mikroa, ei popcorn konettta ei airfryeriä ,riisinkeitintä ,kahvikonetta tms. Kotona mikro mutten laita sillä ruokaa niin en tarvitse sitä kulkimessakaan. Kaasun ulosotto ulkoseinässä ja siihen grilli kiinni ja useimmat ruoat valmistuu siinä. Tosin kaasu-uunissakin vaikka ajaessa voi laittaa jotain. On kyllä isohko paneeli, akkuja ja jopa invertteri millä voi vaikka hammasharjan lataa. Kukin tavallaan
ps jos on kolmelevyinen kaasuliesi ja sen vaihtaisi induktiolevyksi niin miten siihen tulisi tilaa lisää?

joe244:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 26.07.2025     kello on 10:23 ---ps jos on kolmelevyinen kaasuliesi ja sen vaihtaisi induktiolevyksi niin miten siihen tulisi tilaa lisää?

--- Lainaus päättyy ---
Induktioliesi on yleensä matalampi, eli tason alapuolelle tulee lisää tilaa. Lisäksi lieden voi sijoittaa vapaammin/paremmin, kun siinä ei ole avoliekkiä. Samoin ei tarvitse huolehtia ikkunoista/ovista eli tuuli ei vaikuta, voi siis pitää luukut auki ruuanlaitoin aikana, ei ainoastaan liesituuletinta päällä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View