Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Calira EVS 12/12 ja LifePo4 -hupiakku

<< < (2/2)

mjo33400:
Onhan piirilevyllä kaksi LM324 piiriä, kyllä niitä ihan IC:ksi kutsutaan. Toi minunkin kuva on joskus netistä kaivettu ja kytkentäkuvan olen piirtänyt kun laite oli pöydällä. Miinus on sinunkin kuvassa nasta 8.

dekkster:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  5.07.2025     kello on 08:32 ---Onhan piirilevyllä kaksi LM324 piiriä, kyllä niitä ihan IC:ksi kutsutaan. Toi minunkin kuva on joskus netistä kaivettu ja kytkentäkuvan olen piirtänyt kun laite oli pöydällä. Miinus on sinunkin kuvassa nasta 8.

--- Lainaus päättyy ---

No juu, tottahan tämäkin, en perus-oparia jotenkin laske IC :ksi kun niiden saanti ei ikinä lakkaa ja on niin simppeli osa. Mutta on pakko kysyä todella tyhmä kysymys että MITÄ tuon miinuksen on tuossa tarkoitus tehdä? Kaikki paneelia (Calira Bord-Control 820) ja sähköpumppuja yms myöden tuntui pelaavan täysin vaikka tuo piuha oli irtikin?

mjo33400:
Joissakin paneeleissa on pääkytkin, joten liittyisiköhän siihen. Minä en muista sen merkitystä, mutta paneelillehan se menee. Joissakin kuvissa 2,5 neliötä ja toisissa 1,5.

dekkster:
Toisessa ohjeessa/kytkentäkuvassa tuohon Caliraan on lähes jokaiseen johtoon merkitty sulake, jos tällaiset ovat olemassa niin ovatkohan ne ihan tuolla Caliran sisällä?

mjo33400:
Ei ole.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View