Tekniikkakeskustelut > Retkeilyautot
Sitikka, 2litrasella koneella... Fiat ja Peugeot 2.3 litrasella . . .
joe244:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 21.05.2025 kello on 20:09 ---alle 2.4 litraseen matkailuautoon ei kannata sekaantua ollenkaan.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on fiatin 2 litranen jtd, tehoja huimat 84hp. Ja hyvin tuolla on tullut pärjättyä jo 116t km. Tosin auto on vain 2.2m leveä ja 3m korkea alkoviauto. Ja ei se edes paina kuin 3.1 tonnia kun kaikki romut on kyydissä, mutta henkilöt ei vielä ole autossa.
Ihan hyvin on pärjatty norjassa, kroatiassa, ... eli vuoristossakin on ajettu.
Tosin en ajele yleensä kuin 95km/h, se kun hyytyy satasen vauhdissa aika täysin. Moottoritiellä tosin on tullu ajettua 114km/h ja saksassa autpbahnilla peesissä jopa 125km/h.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 21.05.2025 kello on 20:09 ---alle 2.4 litraseen matkailuautoon ei kannata sekaantua ollenkaan.
--- Lainaus päättyy ---
Vastauksen typeryyttä on vaikea ylittää. Tällä ei ole edes viihdearvoa.
Mainittakoon itse aiheeseen, että kun tehoa on riittävästi, myös suhteessa painoon ja ilmanvastukseen, rajoittavaksi tekijäksi muodostuu kulutuslukema ja huoli kattoluukkujen ja muiden katolle sijoitettujen varusteiden kiinnipysymisestä.
Kosmic:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 23.05.2025 kello on 18:37 ---Vastauksen typeryyttä on vaikea ylittää. Tällä ei ole edes viihdearvoa.
Mainittakoon itse aiheeseen, että kun tehoa on riittävästi, myös suhteessa painoon ja ilmanvastukseen, rajoittavaksi tekijäksi muodostuu kulutuslukema ja huoli kattoluukkujen ja muiden katolle sijoitettujen varusteiden kiinnipysymisestä.
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Kosmic:
--- Lainaus päättyy ---
Mitä tästä kommentista opimme ? Ei kannata kontata voortin alla vaikka mahtuukin , alkaa tulla aika pehmeetä tarinaa
armas ujomieli:
No niin taas poijjaat ;D Useimmathan omaansa aina kehuu; itse en viitsisi sortua mut sanotaanko et kuutiotuumia ei voita mikään. Hitusen vielä tänäkin päivänä pitää paikkansa :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta